nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Bezplatná výměna prasklého displeje

  • Pořiďte si u nás v období od 1. listopadu 2018 do 20. ledna 2019 nový telefon a my vám na něj zdarma dáme 3měsíční záruku proti rozbití displeje.
  • Nemusíte se bát žádných výjimek a výluk, rozbitý displej vám zkrátka v době 3 měsíců od nákupu bezplatně opravíme. Nijak to samozřejmě neomezuje a nemění běžnou 2letou záruku.
  • Nabídku mohou využít zákazníci, kteří u nás mají měsíční tarif (hrazený Vyúčtováním).
Co je dobré k nabídce vědět?

Podmínky nejsou nijak složité, přesto je dobré vědět pár věcí, abyste měli jistotu, že je váš telefon pod naší ochrannou rukou.

  • Telefon je třeba pořídit v období od 1. listopadu 2018 do 20. ledna 2019 (rozhoduje datum ve faktuře). Koupit si ho můžete za hotové i na splátky.
  • Telefon musí být přiřazený k vašemu zákaznickému účtu, to znamená, že ve faktuře bude uvedeno vaše jméno a adresa.
  • Záruku od nás máte na rozbití displeje nebo skla (důsledek pádu) a platí 90 dnů od data koupě. Nevztahuje se na poškození nalepeného tvrzeného skla, jiná poškození telefonu nebo na poškrábání skla displeje.
  • Tuto výhodu můžete k jednomu telefonu využít jedenkrát.
  • Paušální tarif u nás můžete mít se smlouvou i bez smlouvy. Nabídka se vztahuje i na firemní zákazníky. Nevztahuje se však na zákazníky sítě OneNet nebo na ty, kdo u nás mají pouze předplacené služby.
  • Přečíst si můžete také právní podmínky.
Co mám dělat, když se mi na telefonu rozbije displej a budu ho chtít bezplatně opravit?

Díky naší nabídce máte o starost méně. Postup pro opravu se neliší od běžné reklamace.

  • Zastavte se s telefonem a fakturou v naší prodejně nebo nám telefon s popisem situace a fakturou (kopií faktury) pošlete na adresu Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov.
  • Rozbitý displej (sklo) vám bezplatně opravíme, pokud by telefon měl i jiné závady, opravíme je v rámci zákonné záruky nebo placenou opravou.
  • Před předáním telefonu do opravy si nezapomeňte zálohovat svá data, v servisu dojde k obnovení továrního nastavení.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace