nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Vodafone

Co pro mě znamená, že Vodafone koupil společnost UPC?

  • K 1. srpnu 2019 jsme oznámili, že Vodafone kupuje společnost UPC a v budoucnu se spojíme do jedné společnosti.
  • Oznámením o koupi UPC ještě nedochází k žádným změnám. Do budoucna se však můžete těšit na nové nabídky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi. Zákazníci UPC budou moct v budoucnu využívat také prodejny Vodafonu a další výhody.
  • O všech změnách vás budeme průběžně informovat.
Proč se Vodafone rozhodl koupit UPC?

Tato dohoda posiluje strategii Vodafonu v oblasti konvergovaných služeb na klíčových trzích střední a východní Evropy. V České republice toto spojení urychlí dostupnost nabídek, které výhodně spojují mobilní služby, pevný vysokorychlostní internet a televizní nabídku. Pokrytí vysokorychlostními sítěmi nové generace od Vodafonu se nově rozšíří na třetinu domácností v ČR. Vodafone bude i nadále nabízet svým zákazníkům ty nejlepší služby a férový zákaznický přístup.

Na koho se můžu obrátit, když chci vyřešit nějaký dotaz či potíže se službami?

V tuto chvíli se pro vás nic nemění, otázky ke službám Vodafonu vám odpovíme:

  1. na Lince péče o zákazníky *77
  2. on-line v Centru péče
  3. na sociálních sítích Vodafonu (Facebook, Twitter)
  4. v prodejnách Vodafonu
  5. všechny kontakty najdete na vodafone.cz/kontakty

Otázky ke službám UPC vám odpovíme:

  1. na zákaznické lince 241005100
  2. na Facebooku UPC
  3. na Skypu upc_cr_klientskecentrum
  4. přes on-line kontaktní formulář
  5. všechny kontakty najdete na této stránce
Kdy se UPC a Vodafone sjednotí pod jednu značku? Jak dlouho bude na trhu značka UPC?

Zatím ještě nemáme určené přesné datum, kdy dojde ke sjednocení obou značek, v budoucnu však budeme vystupovat pod názvem Vodafone.

Jaké výhody mi sloučení obou společností přinese?

Aktivity společnosti Vodafone a UPC se doplňují. Vodafone doposud nabízel své služby především na mobilním trhu, kde UPC nepůsobí. UPC je aktivní v oblasti pevného připojení. Díky převzetí společnosti UPC budeme moct zákazníkům nabízet širší škálu služeb.

Budu mít v budoucnu v jednom Vyúčtování kabelový internet i mobilní služby?

Aktuálně se pro zákazníky Vodafonu a UPC nic nemění a své Vyúčtování budou zákazníci dostávat tak, jak jsou zvyklí. Do budoucna bychom rádi služby sjednotili do jednoho Vyúčtování.

Můžu si pořídit jeden balíček, kde bude pevný internet a televize od UPC i mobilní služby od Vodafonu?

Okamžikem koupě společnosti UPC ještě nedochází k žádným změnám. Do budoucna se můžete těšit na nové nabídky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi.

Koupím si u vás i satelitní nabídku?

UPC svým zákazníkům nenabízí satelitní televizi, proto nebude ani v naší nabídce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace