nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava Vodafone

Aktuální informace s ohledem na vyhlášený nouzový stav

  • Připravili jsme pro vás souhrn několika důležitých informací a tipů, které by se vám mohly v těchto dnech hodit. Informace budeme průběžně aktualizovat s ohledem na vývoj situace.
  • S ohledem na vaše zdraví i zdraví vašeho okolí vám doporučujeme v co možná největší míře využívat naši samoobsluhu Můj Vodafone.
  • Připravili jsme také speciální nabídku pro naše zákazníky.

Pravidla pro provoz na internetové stránky s informacemi o COVID-19

Při prohlížení informačních stránek o koronaviru nečerpáte data ze svého tarifu. Pokud si odpověď dohledáte online, snížíte vytížení informační linky 1212 a dáte prostor těm, kteří tuto možnost nemají.

  • Obecná definice stránek
    • Vodafone Czech Republic a.s. obecně umožňuje bezplatný přístup, tzv. zero-rating (při využití těchto internetových stránek nedochází k jejich započítávání do objemu přenesených dat), na internetové stránky vlády ČR a orgánu veřejného zdraví, které soustřeďují informace o opatřeních souvisejících s pandemií Covid-19, zejména informace o aktuálním stavu, odpovědi na otázky, doporučení, vládní opatření a návrhy.
  • Seznam konkrétních stránek (domén), na které se uplatňuje zero-rating:
  • Jak dlouho bude toto opatření uplatňováno?
    • Bezplatný přístup na uvedené stránky aplikujeme od 20. března 2020 po dobu nouzového stavu (vyhlášeného usnesením vlády č. 194 ze dne 12. března 2020).
Můžu vás navštívit osobně v prodejně?

Můžete, ale raději to nedělejte. S naprostou většinou dotazů a požadavků vám umíme pomoct i na dálku, proto vás prosíme, abyste případnou návštěvu prodejny dobře zvážili. Pokud nás v nejnutnějších případech potřebujete navštívit osobně, tak:

  • Ověřte si prosím, zda máme ve vámi vybrané prodejně otevřeno. Některé prodejny mohou mít zkrácenou otevírací dobu nebo jsou zavřené, podívejte se na aktuální otevírací dobu.
  • Prosíme vás, abyste do naší prodejny vstupovali výhradně s ochranou úst a nosu (rouška, respirátor, šátek, šála). Respektujme se prosím navzájem, dodržujme bezpečnou vzdálenost a další hygienická doporučení.
  • Jedním z nejčastějších požadavků je platba Vyúčtování - to však zvládneme bezpečně na dálku. Pro informace k platbám klikněte sem.
  • Po dobu nouzového režimu rušíme možnost objednání zboží na našich stránkách s vyzvednutím v prodejně, doručování zboží (SIM karet, telefonů a dalších zařízení) domů však funguje nadále bez omezení, proto není nezbytné, abyste nás navštívili osobně. Většinu zásilek dostanete po objednání do 2 pracovních dnů.
  • Při placení maximálně využívejte bezkontaktní platby kartou, při objednávce v našem eShopu můžete zásilku zaplatit dopředu platební kartou online. Je to pohodlnější i bezpečnější.
S čím mi pomůže samoobsluha Můj Vodafone?

Přes samoobsluhu Můj Vodafone můžete například:

  • Zjistit aktuální čerpání volných jednotek svého tarifu nebo balíčku.
  • Podívat se na Vyúčtování, zkontrolovat či zadat platby nebo zařídit dobití kreditu.
  • Změnit svůj tarif a doplňkové služby.
  • Zjistit PUK ke své SIM kartě nebo si objednat náhradní SIM ke svému číslu.
  • Požádat o aktualizaci a změnu údajů, přepis čísla na jiného majitele...

Kde Můj Vodafone najdu?

  1. Přes webový prohlížeč - na stránce https://www.vodafone.cz/muj/. V internetové samoobsluze máte k dispozici největší počet funkcí a informací.
  2. Přes mobilní aplikaci - dostupná je pro telefony s OS Android a iOS.
  3. Telefonicky - vytočením čísla *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.

Jak se do Můj Vodafone přihlásím?

Můžu se s vámi spojit telefonicky?
  • Nevyřídili jste svůj požadavek přes samoobsluhu a potřebujete radu? Zavolejte nám na Linku péče o zákazníky *77 nebo 800770077 z jiné sítě. Nejlépe se k nám dovoláte v pracovní dny mezi 8. a 20. hodinou. Nově si při čekání na operátora můžete zvolit zpětný kontakt, kdy vám následně zavolají zpět naši zaměstnanci z prodejen.
  • Všechny kontakty najdete pohromadě na této stránce.
Co Vodafone připravil pro zákazníky v ČR?
1000 minut volání pro seniory
  • Všem zákazníkům s Tarifem 60+ zdarma a automaticky aktivujeme 1000 minut pro volání na česká mobilní a pevná čísla.
  • Balíček 1000 minut je platný do 30. dubna 2020, čerpá se před minutami z tarifu a o jeho aktivaci budeme informovat SMSkou.
  • Stav čerpání balíčku 1000 minut můžete sledovat pomocí Zpráv na displej po skončení hovoru.
50 % kreditu navíc při dobití v aplikaci Můj Vodafone
  • Ke každému dobití nad 250 Kč přes aplikaci Můj Vodafone získáte navíc polovinu z dobíjené částky jako Extra kredit.
  • Extra kredit je platný 30 dnů a čerpá se před standardním kreditem.
  • Nabídka platí do konce března a můžete ji využít opakovaně.
500 bodů na nákup obsahu ve Vodafone galerii
  • Zákazníci, kteří mají jako součást tarifu 100 bodů do Vodafone galerie, od nás získají dalších 500 bodů navíc. O připsání bodů budeme informovat SMSkou.
  • Body můžete využít do konce dubna 2020 na elektronické knížky, hudbu, audioknihy, noviny a časopisy a další obsah.
Chat Pass pro studenty na měsíc zdarma
  • Studenti s tarifem #jetovtobě si mohou zapnout Chat Pass na první měsíc zadarmo. Díky Chat Passu můžete používat chatovací aplikace pro komunikaci s ostatními bez čerpání dat.
  • O nabídce informujeme přes SMS, ve které najdete odkaz pro získání nabídky.
  • Chat Pass je zdarma pro probíhající a následující zúčtovací období, následně pokračuje za standardní cenu, nebo si ho můžete přes Můj Vodafone vypnout.
Cloud Pass pro podnikatele na měsíc zdarma
  • Podnikatelům nabízíme možnost zapnout si Cloud Pass na první měsíc zadarmo. Díky Cloud Passu můžete zálohovat data nebo pracovat se soubory v mobilu přes vybrané cloudové aplikace bez čerpání dat.
  • Vybrané zákazníky informujeme o nabídce přes SMS, ve které najdete odkaz pro získání nabídky.
  • Cloud Pass je zdarma pro probíhající a následující zúčtovací období, následně pokračuje za standardní cenu, nebo si ho můžete přes Můj Vodafone vypnout.
Jsem teď v zahraničí, má pro mě Vodafone nabídku?
Spojte se s domovem odkudkoliv v EU

Víme, že v cizím prostředí je pro vás klíčové, abyste udržovali kontakt s rodinou, přáteli, zaměstnavatelem nebo lékařem v Česku a měli možnost neomezeně sledovat nejnovějších opatření v boji proti koronaviru a možnosti přesunu do ČR. Proto jsme se rozhodli rozšířit možnost neomezené komunikace s domovem na všechny státy Evropské unie, nejen na Itálii, kde jsme toto opatření zavedli už od středy 11. března 2020.

  • Ve všech zemích EU a Velké Británii, Norsku, Lichtenštejnsku a Islandu proto máte bez ohledu na svůj tarif k dispozici:
    • Neomezené volání na česká a slovenská čísla.
    • Neomezené SMS po vyčerpání všech SMS z tarifu na česká a slovenská čísla.
    • Neomezené připojení na internet.
  • Aby vám vše fungovalo, jak má, nezapomeňte prosím vypnout a zapnout svůj telefon. Tato nabídka platí do odvolání.
Jaká je nabídka pro zákazníky UPC internetu a TV?
Prémiové TV programy k vaší UPC TV
  • Všichni zákazníci s UPC televizí, přijímanou přes set-top box nebo CA modul, získávají prémiové kanály FilmBox Premium HD, FilmBox Plus, FilmBox Extra HD, FightBox HD, DocuBox HD, Fast & Fun Box HD, navíc jim rozšíříme nabídku televizních kanálů o doplňkové dětské, hudební a dokumentární pořady.
  • Pokud ve svém TV tarifu výše uvedené programy běžně nemáte, můžete si je užívat až do 11. dubna 2020.
  • Nové programy můžete využít při sledování TV přes set-top box nebo CA modul. Nejsou dostupné přes Horizon GO a není je možné sledovat přes TV Start.
Navýšení rychlosti připojení u domácího internetu
  • Potřebujete v této situaci rychlejší připojení? Pro zákazníky s UPC internetem s rychlostí 50 nebo 150 Mbit/s máme vyšší rychlost na měsíc zdarma.
  • Zákazníci s rychlostí 50 Mbit/s mohou získat rychlost 150 Mbit/s, zákazníci s rychlostí 150 Mbit/s mohou mít rychlost 300 Mbit/s.
  • O navýšení rychlosti můžete požádat na klientském centru 241005100 (podnikatelé na 241005200). Navýšení je bezplatné a po měsíci se rychlost automaticky vrátí na původní hodnotu.
Zablokoval jsem si telefon, jak zjistím PUK?
  • Všechny kódy PIN, PUK, PIN2 a PUK2 najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - SIM karta a telefon.
  • PIN a PUK najdete také pod stíracím polem na plastovém nosiči, ze kterého jste vylomili svou SIM kartu.
  • Pro další informace se podívejte na tuto stránku.
Jak můžu požádat o vystavení nové SIM karty?
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.
Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.
Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Pro další informace se podívejte na tuto stránku.

Kde najdu informace k Vyúčtování, platbám nebo jak si můžu dobít kredit?
Něco vám nefunguje, jak má?

V sekci Řešení technických problémů jsme pro vás připravili návody a tipy, co můžete udělat ještě předtím, než se obrátíte na nás.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace