Vodafone

Co je pevný internet ADSL/VDSL a jak ho můžu využívat?

  • Jde o pevné připojení přes kabely telefonního vedení. Doma se připojujete díky DSL modemu přes kabel nebo bezdrátově přes Wi-Fi.
  • Jeho výhodou je stabilní rychlost. Pevné připojení nemá žádné datové limity.
  • Podle vzdálenosti od ústředny můžete využít buď rychlejší VDSL, nebo o něco pomalejší ADSL variantu připojení.
Co pro pevné připojení potřebuji?
  • Být v místě, kde je dostupné - ověříte na našich stránkách.
  • Mít ADSL/VDSL modem - buď od nás, nebo zakoupený u jiných prodejců určený pro český trh.
  • Ceny i možnost objednání najdete na vodafone.cz/adsl.
Musím mít zřízenou pevnou linku?
  • Pevné připojení nabízíme pouze samostatně bez pevné linky.
  • Pokud máte zájem o pevnou linku pro hlasová volání, můžete si ji pořídit samostatně od poskytovatele, který ji má v nabídce. Vodafone pevnou linku nenabízí.
Kde najdu informace o svém internetu ADSL/VDSL?
Jak získám číslo a heslo k ADSL/VDSL internetu?
  • Číslo ADSL/VDSL je identifikačním číslem vaší linky. Najdete ho ve Vyúčtování nebo na muj.vodafone.cz.
  • Pokud u nás máte i mobilní služby, je přístupové heslo služby ADSL/VDSL stejné jako vaše heslo.
  • Pokud u nás máte pouze pevný internet a heslo jste neobdrželi SMSkou, informujte se na lince 800 77 00 77, kde vám po ověření vašich zákaznických údajů nastavíme nové heslo.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace