Do OneNet samoobsluhy – automaticky. V samoobsluze na stránce Vyúčtování najdete posledních 36 Vyúčtování, z toho posledních 5 Vyúčtování je včetně podrobného výpisu.
E-mailem - Souhrnné vyúčtování nebo Detailní vyúčtování služeb. Aktivace je zdarma.
Poštou – posíláme Souhrnné vyúčtování i Detailní vyúčtování. Vyúčtování je pro vás zdarma, ale z hlediska úspory životního prostředí pro budoucí generace budeme rádi, když si vyberete z výše uvedených variant.
Kde najdu Vyúčtování, pokud nejsem OneNet Administrátor, ale Uživatel?
Pro konkrétní fakturu k Vyúčtování je nutné se obrátit na administrátora.
Aby uživatel mohl dostávat své Vyúčtování musí mít přiřazenou Peněženku.
V tomto případě musí uživatel požádat administrátora o rozšíření pravomocí, aby viděl svoje Vyúčtování.
Poté má možnost si nastavit, jakým způsobem chce, aby dostával vyúčtování (poštou/emailem) .
Nastavení peněženky administrátorem: V sekci Vyúčtování najede na peněženky po rozkliknutí peněženky provede v nastavení požadované změny.
Vyúčtování mi nepřišlo
OneNet samoobsluha
Vyúčtování je v samoobsluze dostupné do 4 - 7 dní od ukončení zúčtovacího období. Pokud ho v samoobsluze nenajdete, obraťte se prosím na vašeho konzultanta.