Kde najdu OneNet Vyúčtování?

OneNet Vyúčtování vám můžeme doručit: 

  1. Do OneNet samoobsluhy – automaticky. V samoobsluze na stránce Vyúčtování najdete posledních 36 Vyúčtování, z toho posledních 5 Vyúčtování je včetně podrobného výpisu.  
  2. E-mailem - Souhrnné vyúčtování nebo Detailní vyúčtování služeb. Aktivace je zdarma. 
  3. Poštou – posíláme Souhrnné vyúčtování i Detailní vyúčtování. Vyúčtování je pro vás zdarma, ale z hlediska úspory životního prostředí pro budoucí generace budeme rádi, když si vyberete z výše uvedených variant.  

Kde najdu Vyúčtování, pokud nejsem OneNet Administrátor, ale Uživatel?

  • Pro konkrétní fakturu k Vyúčtování je nutné se obrátit na administrátora. 
  • Aby uživatel mohl dostávat své Vyúčtování musí mít přiřazenou Peněženku. 
  • V tomto případě musí uživatel požádat administrátora o rozšíření pravomocí, aby viděl svoje Vyúčtování.  
  • Poté má možnost si nastavit, jakým způsobem chce, aby dostával vyúčtování (poštou/emailem) .
  • Nastavení peněženky administrátorem: V sekci Vyúčtování najede na peněženky po rozkliknutí peněženky provede v nastavení požadované změny. 

Vyúčtování mi nepřišlo

OneNet samoobsluha 

  • Vyúčtování je v samoobsluze dostupné do 4 - 7 dní od ukončení zúčtovacího období. Pokud ho v samoobsluze nenajdete, obraťte se prosím na vašeho konzultanta. 

E-mail 

  • Vyúčtovaní posíláme z adresy VIP@vodafone.cz.
  • Zkontrolujte, zda máte správně nastavenou e-mailovou adresu (v samoobsluze v části Vyúčtování – Nastavení vyúčtování – Peněženky). 
  • Podívejte se, jestli vám Vyúčtování nepadá do spamu. 

Pošta 

  • Zkontrolujte, zda máte v samoobsluze v části Vyúčtování – Nastavení vyúčtování – Peněženky správně nastavenou zasílací adresu. 
  • V případě kontroly, správně zadané adresy a doručování pošty a stále nepřišlého vyúčtování kontaktuje poštu.  
Naposledy upraveno 13. 03. 2021