ePokladna nebo EET nefunguje tak, jak má

Proveďte prosím tyto kroky tak, jak jdou za sebou:

V mobilní aplikaci stiskněte Synchronizovat data (pro případnou zálohu ze zařízení).

Tuto možnost najdete v horním pravém menu.

Stiskněte Uvolnit licenci

V horním pravém menu/Licence

Restartuje zařízení, popř. ověřte dostupnost aktualizace aplikace Vodafone ePokladna (před samotnou aktualizací doporučíme stávající verzi odinstalovat a restartovat zařízení).
Na webovém portálu Vodafone ePokladna zkontrolujte, zda máte vyplněné číslo provozovny.

Sekce Moje data/Vaše přehledy/Prodejny

Zkontrolujte, zda máte správně vyplněné DIČ (popř. zadaný ve stejném tvaru jako na webu Finanční správy).

Sekce Můj profil/Informace o mém účtu

Zkontrolujte, že máte správně nahraný, povolený a ověřený certifikát.

Sekce Nastavení EET

Přihlaste se zpět do aplikace Vodafone ePokladna na zařízení.
Pokud bude chyba i nadále pokračovat stiskněte Smazat a synchronizovat.

V horním pravém menu

EET nefunguje

  • Podnikatel nemusí evidovat tržbu, pokud je výpadek na straně Ministerstva financí.
  • V případě výpadku na straně systému Finanční správy, tedy když podnikatel evidovat nemůže, lze s aplikací ePokladna dále prodávat.
  • Systém automaticky rozpozná, že evidence není funkční a funguje offline.
  • Offline účtenky se pak automaticky snaží zaslat na EET server později, a to po dobu 48 hodin (Běžný režim) nebo 120 hodin (Zjednodušený režim)
Naposledy upraveno 09. 11. 2020