nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Jak uhradit OneNet Vyúčtování?

  1. Jednorázovým příkazem na bankovní účet 221217/0300 - vyplňte variabilní a specifický symbol, které jsou uvedeny v záhlaví každého Vyúčtování. Variabilní symbol se mění každý měsíc a vždy odpovídá položce "Daňový doklad číslo", specifický symbol zůstává nezměněn.
  2. Vložením hotovosti přímo na náš účet - navštivte jakoukoliv pobočku ČSOB banky.
  3. Platba Vyúčtování pomocí QR kódu - QR kód najdete ve OneNet samoobsluze v části Fakturace - Vyúčtování. V mobilní aplikaci vaší banky zvolte platbu QR kódem, ten pak ofoťte na váš mobil. Platbu potvrďte a odešlete.
Kde najdu své Vyúčtování?
  1. Vaše Vyúčtování si můžete stáhnout z OneNet samoobsluhy.
  2. Vyúčtování vám případně můžeme doručit Českou poštou nebo e-mailem.
Jaká je splatnost Vyúčtování?

Splatnost vašeho OneNet Vyúčtování je standardně 30 dní, pokud nemáte domluvené individuální podmínky s jinou dobou splatnosti.


Pokud nestihnete Vyúčtování uhradit do data splatnosti, můžeme vám v souladu s Ceníkem služeb naúčtovat poplatek za Blokaci služeb.