nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co dělat, pokud nastane výpadek aplikace Vodafone ePokladna?

Pokud máte spuštěnou aplikaci v mobilním zařízení ještě před výpadkem
  • Aplikace bude evidovat tržby v režimu offline dle zákona o EET.
  • Jakmile bude aplikace funkční, dojde k automatickému odeslání účtenek na servery Ministerstva financí.
Pokud je aplikace spuštěna až v okamžiku výpadku
  • Aplikace se nepřipojí k serveru, a tudíž ji nelze použít.
  • Prodej vašim zákazníkům realizujte bez evidence tržeb.
  • Jakmile bude výpadek ukončen, jste povinni skrze aplikaci Vodafone ePokladna doevidovat tržby zpětně - buď tržbu po tržbě nebo alespoň celkovou částkou tržby za celou dobu výpadku.