Vodafone

Jak na platby s Vodafone ePokladnou a jak zákazníkovi předám účtenku?

Zákazníci vám mohou hradit:

  1. V hotovosti - není potřeba nic dalšího, aplikace počítá i částky po vrácení.
  2. Přes platební terminál - aplikace podporuje mPOS terminály vydávané Českou spořitelnou a částku k platbě automaticky zobrazí na terminálu.
  3. Přes externí platební terminál - libovolný terminál, je nutné ale manuálně zadat na tomto terminálu konečnou částku.
  4. Stravenkami nebo jinými vouchery.
  5. V EUR. Zvolíte si vlastní kurz, podle kterého se částka zašle v českých kurunách na EET servery.

Jak zákazníkovi předat účtenku?

  1. Okamžitý přes podporovanou tiskárnu
  2. Odeslání e-mailem
  3. Tisk na vaší domácí tiskárně (laser, inkoust) přes webový portál ePokladny, kde si libovolnou účtenku po zaúčtování zobrazíte a pošlete ji k tisku.
Vícenásobné odeslání účtenky - pokud se stane, že aplikace Vodafone ePokladna odešle jednu účtenku na servery Ministerstva financí vícekrát, jedná se o situaci, která není zákonem o elektronické evidenci tržeb považována za jeho porušení.
Jak nastavit účtenku?
Nastavení údajů na účtence
Údaje na účtence (hlavička a patička) je nejjednodušší nastavit na webovém portálu epokladna.vodafone.cz. v sekci Moje data/Vaše přehledy/Prodejny.
Výběr licenčního klíče
Pokud máte více licenčních klíčů ePokladny a ke každé si chcete přiřadit jinou provozovnu, vyplníte právě zde více řádků podle počtu provozoven. Pro každou provozovnu se pak budou tisknout na účtenku jiné údaje.
Hlavička a patička účtenky
Sloupce, které se týkají vyplnění údajů, se jmenují Hlavička účtenky 1-8 a Patička účtenky 1-5, máte tedy dostatek místa do hlavičky zadat název vaší firmy, IČ, DIČ, adresu, telefon atd. Hlavička by měla obsahovat minimálně náležitosti dané zákonem.

Kompletní informace k EET najdete na stránkách etrzby.cz. Návod k Vodafone ePokladně je dostupný na této stránce.