nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Musím být při používání ePokladny připojený k internetu?

  • Z důvodu kontroly platnosti licence je potřeba, aby vaše zařízení bylo k internetu připojené alespoň jednou denně.
  • Připojení k internetu je nutné při synchronizaci dat (z aplikace do portálu a naopak).
  • Připojení je nezbytné při přihlášení, při párování s tiskárnou a terminálem a při platbě kartou.
Kolik dat pro používání ePokladny potřebuji?
  • Pro samotný prodej a synchronizaci účtenek jde o velmi malé přenosy dat - 1 MB dat znamená asi 1 000 vydaných účtenek.
  • Vyšší přenos dat může být při první synchronizaci položek. Zejména, pokud si je předem nastavíte v administračním portálu. Doporučujeme proto zvážit připojení přes wi-fi.
Co když se mi přeruší připojení k internetu?
  • Můžete stále prodávat, funkci aplikace to nijak neovlivní. Je ale potřeba pamatovat na to, aby alespoň jednou denně k připojení k internetu (kvůli kontrole platnosti licence) došlo.
  • Systém je na takovou situaci připraven, transakci si bude pamatovat a v okamžiku opětovného spojení bude tržba zaevidována.