nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices Vodafone

Jak na tisk účtenek s aplikací ePokladna?

Tiskárna Rongta RPP200
  • Kompatibilní s operačním systémem Android a iOS.
  • Standardní cena 2 777 Kč bez DPH / 3 360 Kč s DPH.
  • Univerzální propojení: Bluetooth V3.0 - dosah bluetooth je stejný jako u jiných bluetooth zařízení a to přibližně 20 metrů ve volném prostoru nebo 5 - 10 metrů v zastavěném prostoru.
  • Více o tiskárně najdete přímo v návodu.
Tiskárna Bixolon R200Iii
  • Kompatibilní s operačním systémem iOS a Android.
  • Standardní cena 4 443,80 Kč bez DPH / 5 377 Kč s DPH.
  • Univerzální propojení: Bluetooth V3.0 - dosah bluetooth je stejný jako u jiných bluetooth zařízení a to přibližně 20 metrů ve volném prostoru nebo 5 - 10 metrů v zastavěném prostoru.
  • Vodě a prachu odolná.
  • Vysoká výdrž na 1 nabití - pro vytištění až 10 roliček papíru.
  • Vylepšený tisk účtenky - Direct Thermal - nepotřebujete barvu.
  • Více o tiskárně najdete přímo v návodu.
Vícenásobné odeslání účtenky - pokud se stane, že aplikace Vodafone ePokladna odešle jednu účtenku na servery Ministerstva financí vícekrát, jedná se o situaci, která není zákonem o elektronické evidenci tržeb považována za jeho porušení.
Jak na spárování tiskárny s telefonem/tabletem a nastavení tisku?

Rongta RPP200

Postup pro spárování tiskárny se zařízením (telefon/tablet) je následující:

Povolte tiskárnu v aplikaci.
Zvolte Nástroje - Nastavení tiskárny - Povolit tisk.
Povolte Bluetooth na zařízení.
Zapněte tiskárnu.
Počkejte cca 30 vteřin, než je tiskárna nalezena.
Vyberte ze 2 nabízených variant (RPP200-E a RPP200-B)
Aby tiskárna správně fungovala, vyberte variantu RPP200-E a pro spárování zadejte kód 0000.
Bixolon (R200Iii)

Abyste mohli spárovat tiskárnu se zařízením (telefon/tablet) a tisknout účtenky, je nutné:

Povolit tiskárnu v aplikaci.
Zvolte Nástroje - Nastavení tiskárny - Povolit tisk.
Povolit Bluetooth na zařízení.
Zapnout tiskárnu.
Pokud je připravena pro bezdrátovou komunikaci, svítí zelené pole Status.
Vyhledat tiskárnu.
Vyhledejte tiskárnu v zařízení v menu Bluetooth a pro spárování zadejte kód 0000.
Pozor: Pokud používáte iPhone nebo iPad, je třeba jít v telefonu do Nastavení - ePokladna a zde povolit příslušné položky (tisk, platební terminál atd.).

Tiskárnu je potřeba nastavit podle toho, jestli bude připojena k zařízení s operačním systémem iOS nebo Android.

Postup pro přepnutí módů je následující:

Zapněte tiskárnu.
Oranžovým tlačítkem otevřete kryt na papír.
Podržte zároveň tlačítko pro zapnutí tiskárny a pro posun papíru (cca 5 vteřin).
Ozve se pípnutí a kryt na papír se zavře.
Tiskárna sama vytiskne potvrzení, že je iOS mód vypnutý nebo zapnutý a na stvrzence uvidíte:
  1. iOS mode disabled = připraveno pro Android
  2. iOS mode enabled = připraveno pro používání s iOS
Co když aplikace hlásí, že tiskárna není připojena?
  • Tato situace může nastat, pokud jste s tiskárnou spárovali více zařízení.
  • Pokud se víc spárovaných zařízení nachází v dosahu tiskárny a mají zapnuté Bluetooth, může se stát, že aplikace zahlásí, že tiskárna není připojena.
  • Pro vyřešení této situace vypněte Bluetooth na těch zařízeních, která nepoužíváte (nebo se s nimi vzdalte mimo dosah tiskárny - zhruba 20 metrů).
Kde mohu opakovaně vytisknout účtenku?

V aplikaci v menu Pokladna - Možnosti - Seznam prodejů.

Chtěl bych mít na účtenkách promoakce pro své zákazníky, jak na to?
  • Jak jednoduché - hlavička i patička účtenky může obsahovat váš vlastní text.
  • Stačí jít v aplikaci ePokladna do menu Základní data - Prodejna - Nastavení účtenky a zde nastavit text.
  • Například: "Při další návštěvě do konce dubna a předložení této účtenky sleva 15 % na všechna polední menu."
Můžu účtenku z tiskárny poslat e-mailem?

Ano, ale je to možné pouze při prodeji, zpětně účtenku e-mailem odeslat nejde.

V aplikaci zvolte menu Pokladna.
Začněte s prodejem.
Kdykoliv v průběhu nákupu vyplňte v sekci Zákazník e-mailovou adresu, kam budete chtít účtenku odeslat.
Potvrďte tlačítkem Použít.
Ukončete nákup.
Stvrzenku odešleme na vámi zvolený e-mail.