nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak uhradit OneNet Vyúčtování?

Jednorázovým příkazem na bankovní účet 221217/0300
Vyplňte variabilní a specifický symbol, které jsou uvedeny v záhlaví každého Vyúčtování. Variabilní symbol se mění každý měsíc a vždy odpovídá položce "Daňový doklad číslo", specifický symbol zůstává nezměněn.
Vložením hotovosti přímo na náš účet
Navštivte jakoukoliv pobočku ČSOB banky.
Kde najdu své Vyúčtování?
  1. Vaše Vyúčtování si můžete stáhnout z OneNet samoobsluhy.
  2. Vyúčtování vám případně můžeme doručit Českou poštou nebo e-mailem.
Jaká je splatnost Vyúčtování?

Splatnost vašeho OneNet Vyúčtování je standardně 30 dní, pokud nemáte domluvené individuální podmínky s jinou dobou splatnosti.

Pokud nestihnete Vyúčtování uhradit do data splatnosti, můžeme vám v souladu s Ceníkem služeb naúčtovat poplatek za Blokaci služeb.