nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak na změnu majitele OneNet telefonního čísla?

Žádost o změnu majitele telefonního čísla nebo fakturačních údajů nám doručte na e-mailovou adresu vyznamny.zakaznik@vodafone.cz nejpozději 5 pracovních dnů před koncem zúčtovacího období.

Pokud bude žádost doručena později, zadáme vám změnu až v průběhu následujícího zúčtovacího období. U telefonního čísla účtujeme hlasový tarif poměrnou částí a datový tarif v plné výši původnímu majiteli, zbývající poměrnou část za hlasový tarif účtujeme již novému majiteli. Pokud nebudete souhlasit se změnou v průběhu zúčtovacího období, můžete zažádat o změnu od následujícího 1. dne v měsíci.