Jak převést exUPC služby na nového uživatele?

exUPC služby můžete v rámci jednoho bytu snadno převést na jiného uživatele (například nového nájemníka, jiného člena rodiny na stejné adrese). Stejně tak můžete služby převést z fyzické na právnickou osobu (majitele nebo jednatele firmy).

Kdo může o přepis smlouvy požádat?

O přepis smlouvy může požádat pouze majitel smlouvy, případně manžel/ka a nový uživatel. Pokud o přepis bude žádat druhá osoba, bude nutné, aby nám doložila plnou moc.

Jak na to?

Pro přepis služeb je potřeba vyplnit od stávajícího i nového uživatele formulář, který nám následně můžete doručit:

  1. e-mailem na adresu: poradime@vodafone.com
  2. osobně: formulář můžete předat ke zpracování v prodejně Vodafonu
  3. poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5

Při vyplňování formuláře prosím vezměte na vědomí, že:

  • Je nutné vyplnit všechna povinná pole.
  • Adresa instalace zařízení znamená adresa, kde jsou služby nainstalované a využívané.
  • Pokud jste v nemovitosti v nájmu, prosím zvolte vztah k místu připojení (nájemce) a nezapomeňte nám s formulářem doložit nájemní smlouvu.
  • Pokud jste vlastník dané nemovitosti, stačí zvolit tuto volbu a nemusíte dokládat žádné další dokumenty. Vše si sami ověříme.
  • Číslo smlouvy je totožné s variabilním symbolem na faktuře.
  • Abychom vše správně nastavili, tak také nezapomeňte zvolit způsob doručování faktury a způsob úhrady.
  • V rámci přepisu smlouvy na nového zákazníka lze převést pouze tato zařízení: Modem Compal, modem Vodafone Station, set-top box HD Mediabox nebo CA Modul. V ostatní případech je nutná výměna zařízení za některé z vyjmenovaných.
  • Za převod služeb účtujeme novému majiteli připojovací poplatek 99 Kč vč. DPH.

Formuláře ke stažení

Naposledy upraveno 07. 04. 2021