Jak mohu převést služby na jiného majitele?


Nejrychlejší je to přes samoobsluhu Můj Vodafone:

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

Přejděte do části Účet - Formuláře.

Vyberte formulář Dohoda o postoupení smlouvy.

Některé údaje jsme vám už vyplnili dopředu, doplňte prosím ty zbývající.

Formulář vytiskněte a podepište (původní i nový zákazník).

Podepsaný formulář naskenujte a nahrajte v části Chci nahrát podepsaný dokument a tlačítkem Odeslat odešlete žádost ke zpracování.

Další možnosti, jak nám podepsaný formulář můžete předat:

  • E-mailem - podepsaný formulář naskenujte a pošlete na adresu pece@vodafone.cz (nefiremní zákazníci) nebo firemnipece@vodafone.cz (firemní zákazníci). Doporučujeme využít formát PDF, JPG, PNG nebo GIF o maximální velikosti 5 MB.
  • Osobně - formulář můžete předat ke zpracování v prodejně Vodafonu.
  • Poštou - podepsaný formulář pošlete na adresu Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Dokumenty ke stažení:

  • Dohoda o postoupení smlouvy - prázdný PDF formulář k vyplnění pro nefiremní zákazníky / pro firemní zákazníky. Verzi pro firemní zákazníky využijte, pokud je alespoň jeden ze zákazníků (původní nebo nový) firemní = smlouva je nebo bude vedena na IČO.
  • Potvrzení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a služeb elektronických komunikací - ke stažení zde. Slouží pro převod čísla z již zaniklé/zrušené společnosti (formulář elektronicky vyplňuje a vlastnoručně podepisuje pouze nový majitel telefonního čísla).
  • Dohoda o postoupení Rámcové smlouvy - ke stažení zde. Rámcovou smlouvu jde převést pouze na firemního zákazníka s IČO, není možné ji převést na nepodnikající osobu. Současně ji nelze převést z právnické osoby na podnikající fyzickou osobu. Vyplněný formulář pošlete e-mailem, poštou, případně ho odevzdejte v naší prodejně.

Za každý zpracovaný formulář účtujeme novému majiteli částku 100 Kč vč. DPH.

Pokud jste firemní zákazník s písemnou Rámcovou smlouvou, nezapomeňte, že po převodu některých čísel na nového majitele musíte stále plnit Minimální měsíční závazek, ke kterému jste se ve vaší smlouvě zavázali.

Po převodu služeb na nového zákazníka můžeme v některých případech vyžadovat složení vratné Volací jistiny. Takovou informaci bychom vám poslali SMSkou a než jistinu složíte, budete moct využívat jen bezplatné příchozí služby (příjem hovorů a zpráv). Návod k zaplacení jistiny najdete níže.

Převod služeb na cizince

  • K žádosti o převod služeb je potřeba doložit povolení k trvalému či dlouhodobému pobytu, ID členského státu EU nebo pas (státy mimo EU).
  • Do formuláře je nutné vyplnit, jaká země dokument vystavila.
  • Cizinec bez přiděleného rodného čísla musí na formulář uvést datum narození ve formátu DD/MM/RRRR a vždy společně s formulářem doložit doklad o délce pobytu.
  • Vyplněný formulář nahrajte podle výše zmíněného postupu do samoobsluhy Můj Vodafone, naskenujte ho e-mailem, případně ho odevzdejte v naší prodejně.

Kdy proběhne změna majitele?

Pokud je formulář správně vyplněný, provedeme převod práv a závazků do 30 dní od přijetí žádosti. O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou.

Jak mám v případě výzvy zaplatit Volací jistinu po převodu služeb?

Pokud jsme vás po převodu na nového majitele informovali, že je nutné složit vratnou jistinu, můžete ji zaplatit následujícími způsoby:

  • Navýšení přes bankomat - platbu dostaneme obvykle během pár desítek minut, nejpozději do 24 hodin. Stačí najít bankomat s logem Vodafonu (ČSOB nebo Euronet), přes který navýšení zadáte. V menu vyberte Mobilní služby - Vodafone - Navýšení Volací jistiny. Poté už jen zadáte částku a telefonní číslo, ke kterému se vztahuje.
  • Poslání částky převodem - na účet 117292/0300, jako variabilní symbol uveďte 57 a posledních 8 čísel vašeho telefonního čísla, pro specifický symbol použijte číslo plátce. Platbu tímto způsobem dostaneme do 3 pracovních dní.
  • Platbou v naší prodejně - Volací limit si můžete navýšit také osobně v prodejně Vodafonu. Navýšení Volacího limitu proběhne prakticky okamžitě.

Jakmile provedete úhradu jistiny a přijde vám potvrzovací SMS o platbě, zavolejte prosím na Linku péče o zákazníky, kde vám zajistíme odblokování služeb.

Zůstanou po převodu aktivní stejné služby?

  • Po převodu vám ponecháme stávající tarif (u převodu z Rámcové smlouvy ale bez případné slevy, která plynula z Rámcové smlouvy).
  • Pokud si přejete tarif změnit, obraťte se po zpracování převodu na naši zákaznickou linku *77.
  • Upozorňujeme, že splátkovou smlouvu není možné převést na jiného zákazníka. V takovém případě tedy splátky zůstávají vedené na původního majitele.

Kdy mi po převodu služeb vrátíte Volací jistinu?

  • Volací jistinu z rámcové smlouvy vracíme při převodu původnímu majiteli.
  • Volací jistinu, kterou jste složili k jednotlivým telefonním číslům nebo službám, převádíme na nového majitele.

Více k vrácení Volací jistiny najdete na tomto odkazu.

Jak jako původní majitel čísla nebo služeb získám poslední Vyúčtování a jak ho můžu zaplatit?

Pokud jste původní majitel čísla nebo služeb a máte u nás aktivní další služby, můžete se do samoobsluhy Můj Vodafone přihlásit díky nim. Kdybyste u nás už žádné služby neměli, můžete využít přihlášení číslem plátce.

  • Přihlášení číslem plátce najdete na této stránce a funguje 6 měsíců od zrušení poslední služby.
  • Pokud jste u nás měli nastavené tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.

Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtusloženkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone