nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak nastavit e-mail v zařízení

Vodafone - Smart Tab 7 (Android 3.2)

Nastavte zařízení pro čtení a posílání e-mailů ze svých e-mailových účtů. Upozornění: než začnete posílat a přijímat e-maily, musíte své zařízení nastavit pro přístup na internet.

1. V menu najděte „E-mail“:

Pokud nenajdete E-mail na úvodní stránce, stiskněte Aplikace.

Pokud již máte nějaký e-mailový účet založený, vytvořte nový podle následujícího postupu. Pokud dosud žádný účet nemáte, pokračujte dalším krokem. Stiskněte ikonu Aplikace. Stiskněte Nastavení účtu. Stiskněte Přidat účet.
  • Stiskněte E-mail.

2. Zadejte e-mailovou adresu:

  • Stiskněte pole vedle E-mailová adresa a zadejte svou e-mailovou adresu (např. jméno@poskytovatel.cz).

3. Zadejte heslo:

Pokud se na displeji zobrazí, že účet je nastaven, pokračujte bodem 14.
  • Stiskněte pole vedle Heslo a zadejte heslo svého e-mailového účtu.
  • Stiskněte Další.

4. Zvolte typ serveru:

  • Stiskněte POP3.

5. Zadejte uživatelské jméno:

  • Stiskněte pole vedle Uživatelské jméno a zadejte uživatelské jméno svého e-mailového účtu.

6. Zadejte server příchozí pošty:

  • Stiskněte pole vedle Server POP a zadejte jméno nebo IP adresu serveru příchozí pošty vašeho poskytovatele e-mailu. Většinou je tato adresa pop.poskytovatel.cz nebo pop3.poskytovatel.cz

7. Deaktivujte šifrování příchozích e-mailových zpráv:

  • Stiskněte seznam možností vedle Typ zabezpečení.
  • Stiskněte Žádný.

8. Zadejte číslo příchozího portu:

  • Stiskněte pole vedle Port a zadejte 110

9. Zvolte nastavení mazání e-mailových zpráv:

  • Stiskněte seznam možností vedle Mazat e-maily ze serveru.
  • Vyberte požadované nastavení.
  • Stiskněte Další.

10. Zadejte odchozí server:

POZOR: Toto nastavení lze použít pouze pro zasílání e-mailů ze zařízení prostřednictvím sítě Vodafonu. Pokud se připojíte přes WiFi, musíte zadat nastavení svého poskytovatele e-mailu, včetně uživatelského jména a hesla.
  • Stiskněte pole vedle Server SMTP a zadejte smtp.vodafonemail.cz

11. Deaktivujte šifrování odchozích e-mailových zpráv:

  • Stiskněte seznam možností vedle Typ zabezpečení.
  • Stiskněte Žádný.

12. Zadejte číslo odchozího portu:

  • Stiskněte pole vedle Port a zadejte 25

13. Deaktivujte ověřování SMTP:

POZOR: Toto nastavení lze použít pouze pro zasílání e-mailů ze zařízení prostřednictvím sítě Vodafonu. Pokud se připojíte přes WiFi, musíte zadat nastavení svého poskytovatele e-mailu, včetně uživatelského jména a hesla.
  • Stisknutím políčka vedle Požadovat přihlášení deaktivujete ověřování SMTP.
  • Pokud je políčko vedle položky nabídky prázdné, je ověřování SMTP deaktivováno.
  • Stiskněte Další.

14. Zvolte nastavení kontroly nových e-mailových zpráv:

  • Stiskněte seznam možností vedle Četnost kontroly doručené pošty.
  • Vyberte Nikdy nebo požadovaný časový interval.
  • Stiskněte Další.

15. Zadejte název e-mailového účtu:

  • Stiskněte pole pod Pojmenovat tento účet (nepovinné) a zadejte název svého e-mailového účtu.

16. Zadejte jméno odesílatele:

  • Stiskněte pole pod Vaše jméno (zobrazované na odchozích zprávách) a zadejte jméno odesílatele.

17. Potvrďte nastavení:

  • Stiskněte Další.
  • Chvíli počkejte, než zařízení přijme nové e-maily.

18. Dokončete:

  • Stisknutím ikony Domů se vrátíte na úvodní stránku.