Přijímané hovory můžete přesměrovat do hlasové schránky, kde volající může zanechat vzkaz, pokud hovor nepřijmete. Pro vyslechnutí zanechaných hlasových zpráv kdykoliv volejte *98 ze svého čísla, nebo +420 608 98 98 99 z jakéhokoliv čísla i z ciziny.
1. V menu najděte „Přesměrování hovorů“:
Pokud nenajdete ikonu Telefon na úvodní stránce, stiskněte ikonu Aplikace.
- Stiskněte ikonu Telefon.
- Stiskněte ikonu Nastavení.
- Stiskněte Nastavení.
- Stiskněte Přesměrování hovorů.
2. Zvolte způsob přesměrování:
Přesměrovat - nedostupnost spojí Přesměrovat, je-li obsazeno a Přesměrovat - nečinnost v jednom nastavení.
Pokud hlasovou schránku nechcete používat, přesměrování hovorů deaktivujte.
Pokud hlasovou schránku nechcete používat, přesměrování hovorů deaktivujte.
- Chvíli počkejte, než se zobrazí aktuální nastavení vašich přesměrování.
- Vyberte jednu z následujících možností přesměrování:
- Přesměrovat vždy
- Přesměrovat, je-li obsazeno
- Přesměrovat - nečinnost
- Přesměrovat - nedostupnost
3. Přesměrujte hovor do hlasové schránky:
- Zadejte +420 608 989 898 a stiskněte Povolit.
- Do sítě je zaslán požadavek změnit nastavení.
4. Dokončete:
- Stisknutím ikony Domů se vrátíte na úvodní stránku.