nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices Vodafone

Jak přesměrovat hovory do hlasové schránky

HTC - One (M8) (Android 4.4.2)

Pokud přesměrujete hovory do hlasové schránky, může zde volající zanechat vzkaz, když hovor nepřijmete.

1. V menu najděte „Přesměrování hovorů“:

  • Přejeďte prstem po displeji od horní hrany směrem dolů.
  • Stiskněte Nastavení.
  • Stiskněte Volat.
  • Stiskněte Přesměrování hovorů.

2. Zvolte způsob přesměrování:

  • Chvíli počkejte, než se zobrazí aktuální nastavení Vašich přesměrování.
  • Vyberte jednu z následujících možností přesměrování:
  • Přesměrovat vždy
  • Přesměrovat, je-li obsazeno
  • Přesměrovat - nečinnost
  • Přesměrovat - nedostupnost

3. Přesměrujte hovor do hlasové schránky:

  • Zadejte+420 608 989 898
  • Pokud jste v bodě 2 vybral/a Přesměrovat - nečinnost, musíte zvolit, za jak dlouhou dobu bude hovor přesměrován:
  • Stiskněte seznam možností pod „Prodleva“.
  • Stiskněte požadovaný časový interval.
  • Stiskněte Povolit.

4. Dokončete:

  • Stisknutím ikony Domů se vrátíte na úvodní stránku.