Jak funguje balíček pro práci se soubory - Cloud Pass?

  • Se službou Cloud Pass můžete zálohovat své soubory, jako jsou třeba dokumenty, fotografie nebo videa, a nemusíte při tom hledat nejbližší Wi-Fi. Při používání zahrnutých aplikací totiž nečerpáte data ze svého tarifu.
  • Měsíční Cloud Pass stojí 99 Kč a zůstává aktivní, dokud si ho nevypnete. Využít můžete i jednorázový Cloud Pass na den za 9 Kč na 24 hodin.
  • Zapnout si můžete i víc různých balíčků Vodafone Pass najednou.
  • Podívejte se také na obecné informace k fungování balíčků Vodafone Pass.

Jak si balíček zapnu nebo zruším?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

V části Vodafone Pass si vyberte balíček, který chcete využít.

Změnu vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - jděte do sekce Moje služby (ve spodním levém rohu obrazovky), vyberte své telefonní číslo a následně nabídku Nastavení internetu. Zde si můžete Vodafone Pass zapnout
  2. Přes SMS - pro měsíční verzi pošlete zprávu ve tvaru CLOUD PASS vaše heslo na číslo 7700. Pro denní variantu využijte SMS ve tvaru CLOUD PASS DEN vaše heslo a pošlete ji na číslo 7700.
  3. Linka péče o zákazníky - zapnutí Vodafone Passu zařídíte také s operátorem na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.

Které aplikace můžu využít?

  • Připravili jsme pro vás seznam zahrnutých aplikací.
  • Správné fungování služby vám můžeme zaručit u oficiálních mobilních aplikací, které jsou do vybraného balíčku zařazeny. Aplikace je třeba používat v mobilu nebo tabletu, ve kterém je vložena SIM karta s aktivní službou Vodafone Pass. V případě využití alternativních aplikací nebo webových verzí služeb vám mohou být data počítána, protože nebudeme moct určit, že používáte zahrnuté aplikace.
  • Upozorňujeme, že na stažení aplikace z aplikačního obchodu se Vodafone Pass nevztahuje.

U jakého obsahu se data nepočítají a na co se naopak balíček nevztahuje?

V těchto případech vám data nepočítáme:

  • Nahrávání a stahování souborů přes zahrnuté aplikace.
  • Podívejte se na kompletní seznam funkcionalit, které můžete v podporovaných aplikacích využívat bez čerpání dat.

U jiných činností využíváte pro připojení svůj datový balíček určený pro univerzální využití. Zde uvádíme vybrané příklady situací, kdy jsou data počítána z vašeho datového balíčku pro univerzální využití:

  • Používání zahrnutých cloudových služeb v jiných aplikacích, které také umějí pracovat se soubory z cloudu.

Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.

K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?

Co když mám Připojení na měsíc a zapnu si Vodafone Pass na den?

Jak funguje aktivace nebo zrušení balíčku Vodafone Pass?