Připravili jsme pro vás souhrn několika důležitých informací a tipů, které by se vám mohly v těchto dnech hodit. Informace průběžně aktualizujeme s ohledem na vývoj situace.
S ohledem na vaše zdraví i zdraví vašeho okolí vám doporučujeme v co možná největší míře využívat naši samoobsluhu Můj Vodafone.
Můžu vás navštívit osobně v prodejně?
Až na výjimky jsou naše prodejny standardně otevřeny a těší se na vaši návštěvu.
Některé prodejny ještě mohou mít upravenou otevírací dobu, proto ji doporučujeme ověřit na našich stránkách.
Respektujme se prosím navzájem, dodržujme bezpečnou vzdálenost a další hygienická doporučení.
Jedním z nejčastějších požadavků je platba Vyúčtování - to však zvládneme bezpečně na dálku. Pro informace k platbám klikněte sem.
Při placení maximálně využívejte bezkontaktní platby kartou, při objednávce v našem eShopu můžete zásilku zaplatit dopředu platební kartou online. Je to pohodlnější i bezpečnější.
Čekám technika kvůli instalaci nebo servisu služby. Mění se pro mě něco?
Naši technici dodržují všechna hygienická doporučení, služby nadále zřizujeme nebo opravujeme.
S ohledem na vaše zdraví i zdraví našich techniků vás prosíme, abyste při návštěvě technika nosili respirátor, pokud možno dodržovali bezpečnou vzdálenost a místnosti v bytě před i po návštěvě vyvětrali.
V souvislosti s vývojem epidemie vás prosíme o pochopení, pokud bychom vám mohli nabídnout termín návštěvy technika později, než je obvyklé.
Pokud byste vy nebo někdo z vaší domácnosti byli v karanténě, informujte nás o tom co nejdříve, abychom se mohli domluvit na novém termínu návštěvy technika ve chvíli, kdy to bude bezpečné.
S čím mi pomůže samoobsluha Můj Vodafone?
Přes samoobsluhu Můj Vodafone můžete například:
Zjistit aktuální čerpání volných jednotek svého tarifu nebo balíčku.
Podívat se na Vyúčtování, zkontrolovat či zadat platby nebo zařídit dobití kreditu.
Změnit svůj tarif a doplňkové služby.
Zjistit PUK ke své SIM kartě nebo si objednat náhradní SIM ke svému číslu.
Požádat o aktualizaci a změnu údajů, přepis čísla na jiného majitele...
Kde Můj Vodafone najdu?
Přes webový prohlížeč - na stránce https://www.vodafone.cz/muj/. V internetové samoobsluze máte k dispozici největší počet funkcí a informací.
Nevyřídili jste svůj požadavek přes samoobsluhu a potřebujete radu? Zavolejte nám na Linku péče o zákazníky *77 nebo 800770077 z jiné sítě. Nejlépe se k nám dovoláte v pracovní dny mezi 8. a 20. hodinou.
Všechny kontakty najdete pohromadě na této stránce.
Zpracování vašich osobních údajů v souvislosti se šířením koronaviru
Mimořádné zpracování vašich osobních údajů v souvislosti s šířením koronaviru SARS-Cov-2 (známějšího jako Covid-19).
V souvislosti s šířením infekčního onemocnění Covid-19 hrají data zpracovávaná mobilními operátory klíčovou roli při ochraně života a zdraví nás všech.
Na základě usnesení vlády ČR č. 250 ze dne 18. března 2020 a mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 19. března 2020 proto může docházet ke zpracování vašich vybraných osobních údajů, jestliže k tomu dáte souhlas prostřednitvím Ministerstva zdravotnictví České republiky.
Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.
Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.