Aktuální informace v souvislosti s koronavirem

  • Připravili jsme pro vás souhrn několika důležitých informací a tipů, které by se vám mohly v těchto dnech hodit. Informace průběžně aktualizujeme s ohledem na vývoj situace.
  • S ohledem na vaše zdraví i zdraví vašeho okolí vám doporučujeme v co možná největší míře využívat naši samoobsluhu Můj Vodafone.

Můžu vás navštívit osobně v prodejně?

Až na výjimky jsou naše prodejny standardně otevřeny a těší se na vaši návštěvu.

  • Některé prodejny ještě mohou mít upravenou otevírací dobu, proto ji doporučujeme ověřit na našich stránkách.
  • Respektujme se prosím navzájem, dodržujme bezpečnou vzdálenost a další hygienická doporučení.
  • Jedním z nejčastějších požadavků je platba Vyúčtování - to však zvládneme bezpečně na dálku. Pro informace k platbám klikněte sem.
  • Při placení maximálně využívejte bezkontaktní platby kartou, při objednávce v našem eShopu můžete zásilku zaplatit dopředu platební kartou online. Je to pohodlnější i bezpečnější.

Čekám technika kvůli instalaci nebo servisu služby. Mění se pro mě něco?

  • Naši technici dodržují všechna hygienická doporučení, služby nadále zřizujeme nebo opravujeme.
  • S ohledem na vaše zdraví i zdraví našich techniků vás prosíme, abyste při návštěvě technika nosili respirátor, pokud možno dodržovali bezpečnou vzdálenost a místnosti v bytě před i po návštěvě vyvětrali.
  • V souvislosti s vývojem epidemie vás prosíme o pochopení, pokud bychom vám mohli nabídnout termín návštěvy technika později, než je obvyklé.
  • Pokud byste vy nebo někdo z vaší domácnosti byli v karanténě, informujte nás o tom co nejdříve, abychom se mohli domluvit na novém termínu návštěvy technika ve chvíli, kdy to bude bezpečné.

S čím mi pomůže samoobsluha Můj Vodafone?

Přes samoobsluhu Můj Vodafone můžete například:

  • Zjistit aktuální čerpání volných jednotek svého tarifu nebo balíčku.
  • Podívat se na Vyúčtování, zkontrolovat či zadat platby nebo zařídit dobití kreditu.
  • Změnit svůj tarif a doplňkové služby.
  • Zjistit PUK ke své SIM kartě nebo si objednat náhradní SIM ke svému číslu.
  • Požádat o aktualizaci a změnu údajů, přepis čísla na jiného majitele...

Kde Můj Vodafone najdu?

  1. Přes webový prohlížeč - na stránce https://www.vodafone.cz/muj/. V internetové samoobsluze máte k dispozici největší počet funkcí a informací.
  2. Přes mobilní aplikaci - dostupná je pro telefony s OS Android a iOS.
  3. Telefonicky - vytočením čísla *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.

Jak se do Můj Vodafone přihlásím?

Můžu se s vámi spojit telefonicky?

  • Nevyřídili jste svůj požadavek přes samoobsluhu a potřebujete radu? Zavolejte nám na Linku péče o zákazníky *77 nebo 800770077 z jiné sítě. Nejlépe se k nám dovoláte v pracovní dny mezi 8. a 20. hodinou.
  • Všechny kontakty najdete pohromadě na této stránce.

Zpracování vašich osobních údajů v souvislosti se šířením koronaviru

Mimořádné zpracování vašich osobních údajů v souvislosti s šířením koronaviru SARS-Cov-2 (známějšího jako Covid-19).

  • V souvislosti s šířením infekčního onemocnění Covid-19 hrají data zpracovávaná mobilními operátory klíčovou roli při ochraně života a zdraví nás všech.
  • Na základě usnesení vlády ČR č. 250 ze dne 18. března 2020 a mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 19. března 2020 proto může docházet ke zpracování vašich vybraných osobních údajů, jestliže k tomu dáte souhlas prostřednitvím Ministerstva zdravotnictví České republiky.
  • Více informací naleznete v sekci Zpracování údajů v souvislosti s šířením koronaviru.

Zablokoval jsem si telefon, jak zjistím PUK?

  • Všechny kódy PIN, PUK, PIN2 a PUK2 najdete v samoobsluze Můj Vodafone v části Služby - SIM karta a telefon.
  • PIN a PUK najdete také pod stíracím polem na plastovém nosiči, ze kterého jste vylomili svou SIM kartu.
  • Pro další informace se podívejte na tuto stránku.

Jak můžu požádat o vystavení nové SIM karty?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.

Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.

Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Pro další informace se podívejte na tuto stránku.

Kde najdu informace k Vyúčtování, platbám nebo jak si můžu dobít kredit?

Něco vám nefunguje, jak má?

V sekci Řešení technických problémů jsme pro vás připravili návody a tipy, co můžete udělat ještě předtím, než se obrátíte na nás.