Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

ZAČÍNÁ DRUHÁ ČÁST OSKAROVA SERIÁLU O PODNIKATELÍCH

12. ledna 2005

Dvanáct zajímavých podnikatelů, dvanáct originálních nápadů, dvanáct dokumentů natočených špičkou českých dokumentaristů. To je ve zkratce dokumentární seriál Dvanáct odvážných. Televize Prima ho bude vysílat od 17. ledna každé pondělí a čtvrtek ve 21.55.

Dvanáct zajímavých podnikatelů, dvanáct originálních nápadů, dvanáct dokumentů natočených špičkou českých dokumentaristů. To je ve zkratce dokumentární seriál Dvanáct odvážných. Televize Prima ho bude vysílat od 17. ledna každé pondělí a čtvrtek ve 21.55. Dokumenty produkoval mobilní operátor Oskar ve spolupráci s Febiem.

Jedná se o druhé pokračování série, kterou jste mohli vidět na Primě už loni touto dobou. „A letošní dvanáctka dokumentů je podle mého soudu ještě lepší než loňská. Režiséři se s námětem sžili, dokumenty mají často hlubší přesah,“ říká šéf Febia Fero Fenič, který pro jednotlivé díly vybíral režiséry a režisérky. V seriálu se tak objeví díla Olgy Sommerové, Věry Chytilové či Jána Sebechlebského.

„Jsme rádi, že budeme mít Dvanáct odvážných na naší obrazovce i letos. Nejenže loni dosáhly tyto dokumenty dobré sledovanosti*, ale navíc se jedná o kvalitní program na vysoké profesionální úrovni,” říká ředitel programu televize Prima Miloš Zahradník.

„Jako nejrychleji rostoucí operátor na trhu malých a středních podnikatelů** o tomto segmentu něco víme. Chtěli jsme k podnikání inspirovat i další lidi. Dokumenty jsou důkazem toho, že jít si za svou originální vizí se vyplatí,” říká viceprezident Oskara pro značku a komunikaci Igor Přerovský a dodává: „Příznivé ohlasy na první ročník seriálu nám potvrdily, že jdeme správným směrem.“

To může potvrdit i vinař Jan Petrák, o němž byl jeden z loňských dokumentů. „Nejenže vzrostl zájem o naše sekty, ale dokonce mě po odvysílání dokumentů požádalo mnohem větší vinařství, jestli bych se s ním mohl podělit o zkušenosti,“ říká moravský výrobce sektu, který se dostal do známé encyklopedie Tisíc vín světa.

* průměrný počet dospělých diváků byl 507 000, zdroj: ATO Mediaresearch, kategorie D 15+
** podle odhadu Oskar Insight