Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone zpřehledňuje strukturu oddělení pro prodej firemním zákazníkům

13. dubna 2011

Vodafone se rozhodl ještě více zpřehlednit distribuci prodeje firemním zákazníkům. Nově se o prodej firemním zákazníkům budou starat dvě oddělení. První se bude věnovat malým a středním firmám do 49 zaměstnanců. Druhé oddělení se bude soustředit na prodej mobilních a fixních řešení větším společnostem a korporacím. Ředitelkou oddělení prodeje malým a středním firmám se stává Milena Linhartová a ředitelem oddělení prodeje větším firmám a korporacím je Jiří Mrózek.

Vodafone se rozhodl ještě více zpřehlednit distribuci prodeje firemním zákazníkům. Nově se o prodej firemním zákazníkům budou starat dvě oddělení. První se bude věnovat malým a středním firmám do 49 zaměstnanců. Druhé oddělení se bude soustředit na prodej mobilních a fixních řešení větším společnostem a korporacím.

Ředitelkou oddělení prodeje malým a středním firmám se stává Milena Linhartová a ředitelem oddělení prodeje větším firmám a korporacím je Jiří Mrózek.

„Cílem nového uspořádání oddělení prodeje firemním zákazníkům je sladit obchodní přístupy a co nejlépe naplňovat očekávání nových i stávajících zákazníků,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafone.

Milena Linhartová bude zastávat pozici ředitelky oddělení malých a středních firem. Již dříve ve Vodafonu působila na pozici ředitelky prodeje malým firmám. Absolvovala VŠE a studium MBA na Sheffield Hallam University. V minulosti pracovala jako ředitelka oddělení péče o zákazníky ve společnostech ČEZ a Telefónica O2. Ve volném čase se věnuje cestování a golfu.

Jiří Mrózek (36) se stává ředitelem oddělení větších firem a korporací. Ve Vodafone od roku 2008 zastával pozici Sales manažera oddělení prodeje korporátním zákazníkům. Absolvoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské Univerzity a zkušenosti s řízením obchodních vztahů a péčí o klíčové zákazníky získal ve společnostech CVO Group ČR a poté ve společnosti Telefónica O2, kde pracoval od roku 2003 na obchodních a manažerských pozicích. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu, zejména pak golfu a lyžování.

Vodafone má v současné době 194 695 firemních zákazníků.