Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát

Tisková zpráva

 

Vodafone zpřehledňuje strukturu oddělení pro prodej firemním zákazníkům

13. dubna 2011

Vodafone se rozhodl ještě více zpřehlednit distribuci prodeje firemním zákazníkům. Nově se o prodej firemním zákazníkům budou starat dvě oddělení. První se bude věnovat malým a středním firmám do 49 zaměstnanců. Druhé oddělení se bude soustředit na prodej mobilních a fixních řešení větším společnostem a korporacím. Ředitelkou oddělení prodeje malým a středním firmám se stává Milena Linhartová a ředitelem oddělení prodeje větším firmám a korporacím je Jiří Mrózek.

Vodafone se rozhodl ještě více zpřehlednit distribuci prodeje firemním zákazníkům. Nově se o prodej firemním zákazníkům budou starat dvě oddělení. První se bude věnovat malým a středním firmám do 49 zaměstnanců. Druhé oddělení se bude soustředit na prodej mobilních a fixních řešení větším společnostem a korporacím.

Ředitelkou oddělení prodeje malým a středním firmám se stává Milena Linhartová a ředitelem oddělení prodeje větším firmám a korporacím je Jiří Mrózek.

„Cílem nového uspořádání oddělení prodeje firemním zákazníkům je sladit obchodní přístupy a co nejlépe naplňovat očekávání nových i stávajících zákazníků,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafone.

Milena Linhartová bude zastávat pozici ředitelky oddělení malých a středních firem. Již dříve ve Vodafonu působila na pozici ředitelky prodeje malým firmám. Absolvovala VŠE a studium MBA na Sheffield Hallam University. V minulosti pracovala jako ředitelka oddělení péče o zákazníky ve společnostech ČEZ a Telefónica O2. Ve volném čase se věnuje cestování a golfu.

Jiří Mrózek (36) se stává ředitelem oddělení větších firem a korporací. Ve Vodafone od roku 2008 zastával pozici Sales manažera oddělení prodeje korporátním zákazníkům. Absolvoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské Univerzity a zkušenosti s řízením obchodních vztahů a péčí o klíčové zákazníky získal ve společnostech CVO Group ČR a poté ve společnosti Telefónica O2, kde pracoval od roku 2003 na obchodních a manažerských pozicích. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu, zejména pak golfu a lyžování.

Vodafone má v současné době 194 695 firemních zákazníků.