Vodafone

Vodafone zaznamenal v roce 2007 silný zákaznický růst

31. ledna 2008

76 tisíc čistý zákaznický přírustek za čtvrtletí od října do prosince 2007 245 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2007 Celkový počet zákazníků na konci prosince 2007 - 2.658 millionu ARPU 618 Kč za měsíc "Silný zákaznický růst, kterého dosahujeme na stále více penetrovaném trhu, dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii nabízet všem reálně využitelnou hodnotu bez nutnosti víceletých úvazků,” říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher. Od prosince 2006 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 10,2% na 2.658 milionu. Od října od prosince 2007 získal Vodafone 76 tisíc nových zákazníků.

  • 76 tisíc čistý zákaznický přírustek za čtvrtletí od října do prosince 2007
  • 245 tisíc čistý zákaznický nárůst od začátku roku 2007
  • Celkový počet zákazníků na konci prosince 2007 - 2.658 millionu
  • ARPU 618 Kč za měsíc

"Silný zákaznický růst, kterého dosahujeme na stále více penetrovaném trhu, dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii nabízet všem reálně využitelnou hodnotu bez nutnosti víceletých úvazků,” říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher.

Od prosince 2006 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 10,2% na 2.658 milionu. Od října od prosince 2007 získal Vodafone 76 tisíc nových zákazníků.

Podíl tarifních zákazníků Vodafonu ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,8% z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 618 Kč za měsíc.