Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone zaznamenal v posledním čtvrtletí rekordní růst

11. listopadu 2008

77 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2008 246 tisíc čistý zákaznický nárůst od září roku 2007 Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,828 milionu 51,2 % tarifních zákazníků ARPU z mobilních služeb 606 Kč za měsíc Ve čtvrtletí od července do září 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 77 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírustek od začátku roku. Od září 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9,6 % na 2,828 milionu. "Rekordní růst Vodafonu dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii odstraňovat bariéry v jejich prospěch,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika a dodává: “K rekordnímu růstu přispěl zejména zájem zákazníků o naši novou Nabitou kartu, která nabízí uživatelům předplacených služeb stejně nízké ceny, jaké mají tarifní zákazníci.“ Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,2 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 606 Kč za měsíc.

  • 77 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2008
  • 246 tisíc čistý zákaznický nárůst od září roku 2007
  • Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,828 milionu
  • 51,2 % tarifních zákazníků
  • ARPU z mobilních služeb 606 Kč za měsíc

Ve čtvrtletí od července do září 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 77 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírustek od začátku roku. Od září 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9,6 % na 2,828 milionu.

"Rekordní růst Vodafonu dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii odstraňovat bariéry v jejich prospěch,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika a dodává: “K rekordnímu růstu přispěl zejména zájem zákazníků o naši novou Nabitou kartu, která nabízí uživatelům předplacených služeb stejně nízké ceny, jaké mají tarifní zákazníci.“

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,2 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 606 Kč za měsíc.