Vodafone

Vodafone zaznamenal v posledním čtvrtletí rekordní růst

11. listopadu 2008

77 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2008 246 tisíc čistý zákaznický nárůst od září roku 2007 Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,828 milionu 51,2 % tarifních zákazníků ARPU z mobilních služeb 606 Kč za měsíc Ve čtvrtletí od července do září 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 77 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírustek od začátku roku. Od září 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9,6 % na 2,828 milionu. "Rekordní růst Vodafonu dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii odstraňovat bariéry v jejich prospěch,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika a dodává: “K rekordnímu růstu přispěl zejména zájem zákazníků o naši novou Nabitou kartu, která nabízí uživatelům předplacených služeb stejně nízké ceny, jaké mají tarifní zákazníci.“ Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,2 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 606 Kč za měsíc.

  • 77 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2008
  • 246 tisíc čistý zákaznický nárůst od září roku 2007
  • Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,828 milionu
  • 51,2 % tarifních zákazníků
  • ARPU z mobilních služeb 606 Kč za měsíc

Ve čtvrtletí od července do září 2008 byl čistý zákaznický přírůstek Vodafone ČR 77 tisíc zákazníků, což je dosud největší zákaznický přírustek od začátku roku. Od září 2007 zvýšil Vodafone ČR počet svých zákazníků o 9,6 % na 2,828 milionu.

"Rekordní růst Vodafonu dokazuje, že zákazníci oceňují naši strategii odstraňovat bariéry v jejich prospěch,” říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika a dodává: “K rekordnímu růstu přispěl zejména zájem zákazníků o naši novou Nabitou kartu, která nabízí uživatelům předplacených služeb stejně nízké ceny, jaké mají tarifní zákazníci.“

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 51,2 % z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) z mobilních služeb Vodafone ČR dosáhl v tomto období 606 Kč za měsíc.