Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone vyhlásil výběrové řízení na kreativní agenturu

04. února 2008

Vodafone vyhlásil výběrové řízení na novou kreativní ATL agenturu. Aktuální výběrové řízení je součástí nového modelu spolupráce mezi Vodafonem a komunikačními agenturami, který bude založen na spolupráci s více agenturami a to nejen v oblasti ATL. V aktuálním výběrovém řízení oslovil Vodafone šest agentur: Mark BBDO, Leo Burnet, DDB, Farm, JWT, Ogilvy. Jako první byla účast ve výběrovém řízení nabídnuta minulý týden stávající agentuře Mark BBDO, která nabídku nepřijala. Vítězná agentura bude odpovědná především za kreativní zpracování velkých komunikačních kampaní, spolupráci na vytváření strategie značky a koordinaci dalších komunikačních agentur Vodafonu.

Vodafone vyhlásil výběrové řízení na novou kreativní ATL agenturu. Aktuální výběrové řízení je součástí nového modelu spolupráce mezi Vodafonem a komunikačními agenturami, který bude založen na spolupráci s více agenturami a to nejen v oblasti ATL. V aktuálním výběrovém řízení oslovil Vodafone šest agentur: Mark BBDO, Leo Burnet, DDB, Farm, JWT, Ogilvy. Jako první byla účast ve výběrovém řízení nabídnuta minulý týden stávající agentuře Mark BBDO, která nabídku nepřijala.

Vítězná agentura bude odpovědná především za kreativní zpracování velkých komunikačních kampaní, spolupráci na vytváření strategie značky a koordinaci dalších komunikačních agentur Vodafonu.