Vodafone

Vodafone věnuje reklamní prostor neziskovému sektoru

16. března 2009

Vodafone umožní jako první operátor v ČR neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Vizuály DMS kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení, budou po celý rok bezplatně využívat veškerý reklamní prostor na dobíjecích kupónech operátora. Kupony využije pro dobití kreditu více než milion zákazníků Vodafonu ročně. „Vodafone se jako odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál ve prospěch neziskového sektoru a pomoci tak dobročinným projektům při získávání financí,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: „Chceme touto cestou přirozeně propojit naše podnikání s potřebami komunity, ve které působíme.” DMS, neboli dárcovská SMS je již pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku.

Vodafone umožní jako první operátor v ČR neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Vizuály DMS kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení, budou po celý rok bezplatně využívat veškerý reklamní prostor na dobíjecích kupónech operátora. Kupony využije pro dobití kreditu více než milion zákazníků Vodafonu ročně.

„Vodafone se jako odpovědná firma rozhodl věnovat celý jeden komunikační kanál ve prospěch neziskového sektoru a pomoci tak dobročinným projektům při získávání financí,” říká Přemysl Filip, senior manažer společenské odpovědnosti Vodafonu ČR a dodává: „Chceme touto cestou přirozeně propojit naše podnikání s potřebami komunity, ve které působíme.”

DMS, neboli dárcovská SMS je již pět let bezpečným a pohodlným způsobem, jak finančně přispět na dobročinnou sbírku. Hodnota jedné DMS je 30 Kč a celý systém provozuje občanské sdružení Fórum dárců. Od vzniku DMS se pomocí této služby vybralo již přes 200 milionů korun.

„Dárcovské SMS zprávy přinesly za pět let své existence potřebné prostředky neziskovým projektům a přivedly k dárcovství spoustu lidí. Dvě třetiny uživatelů na déemeskách oceňují zejména jejich jednoduchost a transparentnost. Pro úspěch DMS sbírek je klíčová komunikace jednotlivých projektů a právě kupóny jsou skvělým a potenciálně velmi efektivním komunikačním kanálem,” říká Pavlína Kalousová, výkonná ředitelka Fóra dárců.

Podmínky programu

  • Do programu se mohou hlásit pouze DMS projekty, registrované občanským sdružením Fórum dárců, které budou probíhat minimálně do 30.6.2010.
  • Projekty musí obsahovat kvalitní grafický vizuál v elektronickém formátu.
  • Vodafone vybere v rámci výběrového řízení do konce dubna 2009 tři vítězné DMS kampaně, kterým na rok bezplatně věnuje veškerý reklamní prostor na svých dobíjecích kupónech.
  • Projekty bude vybírat komise složená ze zástupců operátora, Nadace Vodafone ČR a neziskového sektoru. Hlavním výběrovým kritériem bude kvalita a společenská přínosnost projektu.
  • Přihlásit se lze do 15.4.2009 na adrese odpovednost@vodafone.cz.

Dobíjecí kupony Vodafonu s DMS kampaněmi neziskových organizací budou v prodeji od srpna 2009. Podrobnější podmínky naleznete v dubnovém čísle časopisu Cilichili, nebo na stránkách www.vodafone.cz/odpovednost.