Vodafone

Vodafone už má milion firemních SIM karet

08. prosince 2014

České firmy již používají více než milion SIM karet od Vodafonu. Dosažení sedmiciferného čísla je výsledkem poskytování inovativních služeb v rámci komplexního telekomunikačního řešení OneNet, které doprovází také dlouhodobý nárůst spokojenosti zákazníků.

Vodafone klade důraz na kvalitní péči o své zákazníky a míra jejich spokojenosti se za poslední čtvrtletí výrazně zvedla. „Pro zákazníky ve firemním segmentu rozšiřujeme standardy osobní péče a tento přístup nese své ovoce,“ říká k dosažení významného milníku Petr Ryska, viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky. Vodafone před nedávnem rozšířil svou podnikovou nabídku také o službu OneNet Express, která přináší základní konvergované řešení i do menších firem. 

Po vypršení smlouvy s bývalým poskytovatelem bezdrátových služeb u nás mezi třemi tuzemskými operátory jasně zvítězil Vodafone. Jeho přístup k nám i cena nabízených služeb byly daleko před konkurencí,“ říká Jiří Kojzar ml. z firmy NAPA TRUCKS spol. s r. o, držitel milionté firemní SIM karty. Společnost NAPA TRUCKS vznikla v roce 1998 jako autorizovaný dealer a servisní partner nizozemské značky vozidel DAF. Od roku 2011 se věnuje i prodeji a servisu vozů značky TATRA. Firma působí v několika regionech České republiky a zajišťuje také prodej a servis přípojné techniky, měření emisí či službu Toll Collect. 

Rostoucí spokojenost nejen firemních zákazníků Vodafonu vychází z neustálého zkvalitňování nabízených služeb. Firmy oceňují zejména možnost řešit veškeré záležitosti s jediným člověkem nebo stále se rozšiřující datové pokrytí. Vodafone během letošního roku rozšířil pokrytí rychlým mobilním internetem (Turbo Internetem) už na 95 % populace.

Vodafone těží také z vynikajícího zázemí pro rozvoj služeb Machine to Machine (M2M), tj. automatické komunikace zařízení a systémů bez potřeby obsluhy. Skupina Vodafone byla třikrát oficiálně vyhlášena světovým lídrem právě v oblasti M2M. Zasloužila se o to nejen vysokým počtem M2M SIM karet, ale také vysokou mírou inovativních produktů, špičkovým globálním pokrytím a nadstandardní úrovní poskytovaných služeb.