Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone už má milion firemních SIM karet

08. prosince 2014

České firmy již používají více než milion SIM karet od Vodafonu. Dosažení sedmiciferného čísla je výsledkem poskytování inovativních služeb v rámci komplexního telekomunikačního řešení OneNet, které doprovází také dlouhodobý nárůst spokojenosti zákazníků.

Vodafone klade důraz na kvalitní péči o své zákazníky a míra jejich spokojenosti se za poslední čtvrtletí výrazně zvedla. „Pro zákazníky ve firemním segmentu rozšiřujeme standardy osobní péče a tento přístup nese své ovoce,“ říká k dosažení významného milníku Petr Ryska, viceprezident Vodafonu pro firemní zákazníky. Vodafone před nedávnem rozšířil svou podnikovou nabídku také o službu OneNet Express, která přináší základní konvergované řešení i do menších firem. 

Po vypršení smlouvy s bývalým poskytovatelem bezdrátových služeb u nás mezi třemi tuzemskými operátory jasně zvítězil Vodafone. Jeho přístup k nám i cena nabízených služeb byly daleko před konkurencí,“ říká Jiří Kojzar ml. z firmy NAPA TRUCKS spol. s r. o, držitel milionté firemní SIM karty. Společnost NAPA TRUCKS vznikla v roce 1998 jako autorizovaný dealer a servisní partner nizozemské značky vozidel DAF. Od roku 2011 se věnuje i prodeji a servisu vozů značky TATRA. Firma působí v několika regionech České republiky a zajišťuje také prodej a servis přípojné techniky, měření emisí či službu Toll Collect. 

Rostoucí spokojenost nejen firemních zákazníků Vodafonu vychází z neustálého zkvalitňování nabízených služeb. Firmy oceňují zejména možnost řešit veškeré záležitosti s jediným člověkem nebo stále se rozšiřující datové pokrytí. Vodafone během letošního roku rozšířil pokrytí rychlým mobilním internetem (Turbo Internetem) už na 95 % populace.

Vodafone těží také z vynikajícího zázemí pro rozvoj služeb Machine to Machine (M2M), tj. automatické komunikace zařízení a systémů bez potřeby obsluhy. Skupina Vodafone byla třikrát oficiálně vyhlášena světovým lídrem právě v oblasti M2M. Zasloužila se o to nejen vysokým počtem M2M SIM karet, ale také vysokou mírou inovativních produktů, špičkovým globálním pokrytím a nadstandardní úrovní poskytovaných služeb.