Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone rostl za poslední rok nejrychleji – počet jeho zákazníků vzrostl od září 2006 o 11,7%

14. listopadu 2007

57 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2007 271 tisíc čistý zákaznický nárůst od září 2006 Celkový počet zákazníků na konci září 2007: 2,582 milionu 52,1% tarifních zákazníků ARPU 619 CZK za měsíc „Finanční výsledky spolu s vysokou mírou spokojenosti našich zákazníků a silnou pozicí naší značky dokazují, že naše strategie, dělat pouze to, co je dobré pro zákazníka, je úspěšná,“ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR. Od září 2006 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 11,7% na 2 582 miliónů – jde o relativně nejrychlejší nárůst zákazníků mobilních služeb ze všech mobilních operátorů na českém trhu v tomto období. Od července do září 2007 získal Vodafone 57 tisíc nových zákazníků. Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 52,1% z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 619 Kč za měsíc.

  • 57 tisíc čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od července do září 2007
  • 271 tisíc čistý zákaznický nárůst od září 2006
  • Celkový počet zákazníků na konci září 2007: 2,582 milionu
  • 52,1% tarifních zákazníků
  • ARPU 619 CZK za měsíc

„Finanční výsledky spolu s vysokou mírou spokojenosti našich zákazníků a silnou pozicí naší značky dokazují, že naše strategie, dělat pouze to, co je dobré pro zákazníka, je úspěšná,“ říká Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu ČR.

Od září 2006 zvýšil Vodafone počet svých zákazníků o 11,7% na 2 582 miliónů – jde o relativně nejrychlejší nárůst zákazníků mobilních služeb ze všech mobilních operátorů na českém trhu v tomto období. Od července do září 2007 získal Vodafone 57 tisíc nových zákazníků.

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR tvořil v uplynulém čtvrtletí 52,1% z celkového počtu. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR dosáhl v tomto období 619 Kč za měsíc.