Vodafone

Vodafone prodlužuje vánoční nabídku

28. prosince 2006

Díky velkému zájmu prodlužuje Vodafone svou vánoční nabídku. Ti, kteří chtějí získat dárek v hodnotě 500 až 2 000 Kč k vybranému tarifu a víkendové SMS do sítě Vodafonu zdarma, mají o měsíc navíc k pořízení nabídky. Všichni noví nefiremní zákazníci a firemní zákazníci bez písemné smlouvy, kteří si do 29. ledna 2007 aktivují nový tarif Nabito, dostanou zdarma dárek v hodnotě 500 až 2 000 Kč (dle vybraného tarifu, bez 19% DPH). Ten mohou využít buď na slevu z měsíčního paušálu, nebo na slevu z Volací jistiny.

Díky velkému zájmu prodlužuje Vodafone svou vánoční nabídku. Ti, kteří chtějí získat dárek v hodnotě 500 až 2 000 Kč k vybranému tarifu a víkendové SMS do sítě Vodafonu zdarma, mají o měsíc navíc k pořízení nabídky.

Všichni noví nefiremní zákazníci a firemní zákazníci bez písemné smlouvy, kteří si do 29. ledna 2007 aktivují nový tarif Nabito, dostanou zdarma dárek v hodnotě 500 až 2 000 Kč (dle vybraného tarifu, bez 19% DPH). Ten mohou využít buď na slevu z měsíčního paušálu, nebo na slevu z Volací jistiny.

Název tarifu Nabito 100 Nabito 300 Nabito 600 Nabito 1000 Nabito 1800
Měsíční paušál 100 Kč 300 Kč 600 Kč 1 000 Kč 1 800 Kč
Hodnota dárku 500 Kč 500 Kč 1 00 Kč 1 000 Kč 2 000 Kč



Kromě výše uvedené nabídky Peníze na služby, mají tito zákazníci také nárok na víkendové SMS do sítě Vodafonu zdarma po dobu od 1.ledna do 1. dubna 2007. Nemusí se o nic starat, aktivace proběhne automaticky. Přičemž právě psát textové zprávy zdarma o víkendech do vlastní sítě mohou nejen noví uživatelé, ale i celé 2,3 miliónů současných zákazníků operátora.

„Ukazuje se, že náš záměr přepsat pravidla trhu a zaměřit se na stávající zákazníky přinejmenším stejně intenzivně jako na nové je správný. Prodeje během letošních Vánoc zatím překonaly naše očekávání,“ říká Chris Robbins, viceprezident pro marketing Vodafonu a dodává: „Jsme rádi, že zákazníci oceňují skutečnost, že si stávajícího uživatele vážíme stejně jako nového a že naše nabídka je transparentní, férová a hlavně pro všechny.“