Vodafone

Vodafone připravil speciální nabídku pro cestovní kanceláře

05. února 2008

Vodafone připravil speciální balíček služeb ušitý na míru cestovním kancelářím. Ty bez dalších starostí mohou získat přesně to, co ke svému podnikání potřebují a přitom ušetřit. Balíček zahrnuje flexibilní tarify, se službou Vodafone Passport volání z ciziny za domácí ceny, neomezené volání v rámci firmy zdarma a datový tarif pro komunikaci mimo kancelář. Součástí nabídky je možnost ušetřit 20 až 35 procent při nákupu vybraných notebooků Dell nebo 20 procent na roční předplatné odborného časopisu pro cestovní kanceláře COT business. K tarifu Nabito 700 si cestovní kanceláře mohou pořídit i komunikátor Vodafone 1605 za cenu 5477 Kč nebo telefon Nokia 2630 za 7 Kč.

Vodafone připravil speciální balíček služeb ušitý na míru cestovním kancelářím. Ty bez dalších starostí mohou získat přesně to, co ke svému podnikání potřebují a přitom ušetřit. Balíček zahrnuje flexibilní tarify, se službou Vodafone Passport volání z ciziny za domácí ceny, neomezené volání v rámci firmy zdarma a datový tarif pro komunikaci mimo kancelář.

Součástí nabídky je možnost ušetřit 20 až 35 procent při nákupu vybraných notebooků Dell nebo 20 procent na roční předplatné odborného časopisu pro cestovní kanceláře COT business. K tarifu Nabito 700 si cestovní kanceláře mohou pořídit i komunikátor Vodafone 1605 za cenu 5477 Kč nebo telefon Nokia 2630 za 7 Kč. To vše zákazníci získají při nákupu do konce února.

„Díky balíčku mohou být cestovní kanceláře flexibilní kdekoli v České republice i v zahraničí a mít svou kancelář, včetně internetu, stále při sobě. Cílem balíčku je také podpora firem v rozvoji jejich podnikání,“ říká Martin Pejša, ředitel taktického marketingu pro firemní zákazníky Vodafone.

Vodafone se s touto nabídkou šitou na míru bude prezentovat i na veletrhu cestovního ruchu Holiday Word. Zúčastní se ho spolu s jedním ze svých významných klientů, cestovní kanceláří m´plus travel a.s.. „Právě taková úzká spolupráce s podnikateli, kteří jsou zároveň klienty Vodafonu, je nejlepší způsob, jak pochopit jejich potřeby a prostředí, ve kterém pracují,“ dodává Martin Pejša.

Nová nabídka pro cestovní kanceláře je další z řady nabídek sestavených speciálně podle požadavků jednotlivých odvětví. Doplňuje tak současnou nabídku pro stavební firmy, výrobní firmy, řešení pro obchodníky a pro obchodní sítě.

Více na www.reseninamiru.vodafone.cz