Vodafone

Vodafone představuje internetové gadgety v síti Google AdSense

16. července 2008

Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu. „Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“ „Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik.

Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu.

„Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“

„Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik. Tento systém nám umožní ještě efektivněji informovat naše zákazníky ve virtuálním prostředí o našich službách a produktech,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafone Eva Štípková a dodává: „Spolu s naší mediální agenturou OMD kampaň průběžně optimalizujeme k získání co nejefektivnějších výsledků. V budoucnu bychom chtěli obohatit současný formát gadgetu o RSS čtečku, která by zákazníkům umožňovala získávat skrze gadgety umístěné kdekoli na internetu aktuální informace o dění na našich stránkách.“

Gadget, který Vodafone v současné kampani na novou Vodafone nabitou kartu představuje, má formu kalkulačky předplacených karet, která vyhodnotí uživatelem zadané údaje za volání a SMS a ukáže, kolik by za stejné peníze dostal minut a SMS s Vodafone nabitou kartou, která kombinuje svobodu a anonymitu předplacené karty s výhodnými cenami volání a SMS, tak jako u tarifů.

Gadget:

  • Interaktivní miniaplikace umístěná do tradiční bannerové pozice.
  • Většinou s cílem přivádět obsah i služby z externích webových prostředí tak, aby se internetové potřeby zákazníka uspokojily na jednom místě, bez nutnosti vyhledávání na různých stránkách.

Google AdSense pro obsah:

  • Síť reklamních pozic na internetu, relevantních k obsahu stránek.
  • Inzerent platí za klik.
  • Uživateli se zobrazuje reklama relevantní k obsahu, v jakém se pohybuje.