Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone pouští do své sítě dalšího virtuálního operátora, EURO OPERATOR

23. října 2013

Nový virtuální operátor EURO OPERATOR bude provozován v síti Vodafone společností EURO OPERATOR a.s. prostřednictvím virtuální mobilní sítě Q-CZ společnosti Quadruple.

„Spoluprací se společností EURO OPERATOR a.s. pokračujeme v naplňování naší dlouhodobé strategie podpory plnohodnotných virtuálních operátorů na českém trhu. Společnost EURO OPERATOR a.s. svou nabídku staví na dlouhodobých zkušenostech v různých oblastech poskytování telekomunikačních služeb, což považujeme za velkou konkurenční výhodu,” říká Jan Slabihoud, ředitel velkoobchodního prodeje ve Vodafonu.

„Jsem rád, že jako první na český trh přinášíme velmi atraktivní nabídku telekomunikačních služeb s vysokou mírou péče za příznivé ceny. Můžeme tak zúročit více než 12 let zkušeností v poskytování nadstandartních telekomunikačních služeb pro firemní zákazníky a koncovým uživatelům nabídnout zajímavé ceny a servis poskytovaný desetitisícům našich klientů.“ Mgr. Pavel Pavlas, předseda představenstva EURO OPERATOR a.s. 

Virtuální operátor EURO OPERATOR vznikl na základě společného projektu více společností působících řadu let v oblasti telekomunikací, péče o klienty a rozvoje lidských zdrojů. Na základě těchto dlouholetých zkušeností dokáže rozpoznat potřeby zákazníka, rychle reagovat na měnící se tržní prostředí a přinášet další přidanou hodnotu pro zákazníka.