Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone otevírá nejmodernější zákaznické centrum pro firmy

08. března 2012

Vodafone OneNet zákaznické centrum je unikátní a moderními technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce. Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy.

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Vodafone a firmy:

  • 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
  •  2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
  • Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
  • KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu


Produkty a služby naživo:

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna - femtobuňka


Technická podpora:

  •  Nástroje pro samostatnou správu účtu online
  • Videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy