Vodafone

Vodafone nabízí SMS zdarma pro uživatele vnitrofiremního volání

25. ledna 2007

Od 1. února mají všichni zákazníci Vodafonu s aktivovanou službou VPN firma neomezeně posílání SMS zpráv uvnitř firmy zdarma v rámci paušálu za tuto službu. Vodafone je první na českém trhu, který nabízí SMS v rámci vnitrofiremního volání za 0,- Kč. Některou z nabídek vnitrofiremního volání využívá již každý druhý firemní zákazník Vodafonu. Kolik stojí VPN firma neomezeně? minuta hovoru v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč SMS v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč měsíční paušál za každou SIM s touto službou je 200 Kč bez DPH v případě aktivace služby na nové SIM kartě s aktivovaným tarifem Nabito 1800 číní měsíční paušál za tuto službu 0 Kč Pro koho je VPN firma neomezeně určena? službu si může pořídit každý firemní zákazník s alespoň 2 SIM kartami a tarify Nabito podpis písemné zákaznické smlouvy není nutný (zákazníci bez smlouvy mohou využívat službu maximálně s 5 SIM kartami) zákazník neplatí žádný aktivační poplatek Vnitrofiremní volání je nejvyužívanější službou mezi firemními zákazníky Vodafonu.

Od 1. února mají všichni zákazníci Vodafonu s aktivovanou službou VPN firma neomezeně posílání SMS zpráv uvnitř firmy zdarma v rámci paušálu za tuto službu. Vodafone je první na českém trhu, který nabízí SMS v rámci vnitrofiremního volání za 0,- Kč. Některou z nabídek vnitrofiremního volání využívá již každý druhý firemní zákazník Vodafonu.

Kolik stojí VPN firma neomezeně?
  • minuta hovoru v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč
  • SMS v rámci sítě VPN firma neomezeně stojí 0 Kč
  • měsíční paušál za každou SIM s touto službou je 200 Kč bez DPH
  • v případě aktivace služby na nové SIM kartě s aktivovaným tarifem Nabito 1800 číní měsíční paušál za tuto službu 0 Kč
Pro koho je VPN firma neomezeně určena?
  • službu si může pořídit každý firemní zákazník s alespoň 2 SIM kartami a tarify Nabito
  • podpis písemné zákaznické smlouvy není nutný (zákazníci bez smlouvy mohou využívat službu maximálně s 5 SIM kartami)
  • zákazník neplatí žádný aktivační poplatek

Vnitrofiremní volání je nejvyužívanější službou mezi firemními zákazníky Vodafonu. Některou z VPN služeb využívá již 51% z nich. Průměrná úspora nákladů zákazníka, který některou z VPN služeb využívá, se pohybuje okolo 14 400 Kč za rok.

Každý měsíc zaplatí firemní zákazníci Vodafonu, kteří VPN služby využívají, o 24 miliónů Kč měsíčně méně za volání, ve srovnání s tím, kolik by zaplatili, pokud by volali za standardní ceny dle svého tarifu.