Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone nabízí nepřetržitý mobilní přístup k e-mailům, kalendáři a kontaktům.

09. srpna 2006

Nová služba Business e-mail plus umožňuje zákazníkům pohodlné ovládání firemních a internetových emailových schránek, kalendářů i emailových a telefonních kontaktů přímo z mobilu. Business e-mail plus je založena na technologii firmy Visto, díky níž je možné tuto službu využívat na běžných mobilních telefonech vybavených systémem Symbian. Aktivace služby je zdarma a zákazníci ji mohou testovat dva měsíce, aniž by museli platit měsíční paušál. Business e-mail plus umožňuje uživateli pracovat s daty uloženými ve firemní (např. MS Outlook) nebo internetové (např.

Nová služba Business e-mail plus umožňuje zákazníkům pohodlné ovládání firemních a internetových emailových schránek, kalendářů i emailových a telefonních kontaktů přímo z mobilu. Business e-mail plus je založena na technologii firmy Visto, díky níž je možné tuto službu využívat na běžných mobilních telefonech vybavených systémem Symbian. Aktivace služby je zdarma a zákazníci ji mohou testovat dva měsíce, aniž by museli platit měsíční paušál.

Business e-mail plus umožňuje uživateli pracovat s daty uloženými ve firemní (např. MS Outlook) nebo internetové (např. Seznam.cz) emailové schránce přímo v jeho mobilním telefonu. Díky nepřetržité synchronizaci dat umístěných v emailové schránce s daty v mobilním telefonu mohou zákazníci okamžitě:

  • Číst, odpovídat, psát, posílat a mazat e-maily
  • Přijímat a přikládat přílohy emailových zpráv
  • Mít přístup ke svým kontaktům
  • Pracovat s kalendářem (potvrzovat schůzky)

Veškeré změny provedené s e-maily, kalendářem nebo kontakty v mobilu probíhají v reálném čase také na počítači zákazníka a naopak.

Pro užívání Business e-mail plus není nutný podpis zákaznické smlouvy. Noví i stávající tarifní zákazníci mohou službu testovat po dobu dvou měsíců, aniž by platili paušál - platí pouze za přenesená data, dle zvoleného datového tarifu Vodafonu. Po uplynutí dvou měsíců činí měsíční paušál 200 Kč (bez DPH).

“S Business e-mail plus můžeme podpořit firemní zákazníky při zvyšování produktivity a efektivity jejich podnikání, ať už sedí ve své kanceláři nebo jsou na obchodní cestě,” říká Chris Robbins, viceprezident pro marketing Vodafonu ČR a dodává: “Business e-mail plus přináší firemním zákazníkům přesně to, co potřebují - nepřetržitý přístup k e-mailu, kalendáři a kontaktům.”

Službu Business e-mail plus lze zatím využívat na čtyřech telefonech z nabídky Vodafonu: Nokia N70, Nokia E61, SonyEricsson M600i a Nokia 9300, v průběhu roku 2006 se portfolio těchto telefonů dále rozšíří.

Stávající zákazníci si mohou službu Business e-mail plus aktivovat v Hlasové nebo Internetové samoobsluze, noví zákazníci na čísle Vodafone firemního prodeje 800 77 77 00, v některé z prodejen Vodafonu, nebo v eShopu.