Vodafone

Vodafone ke svému desátému výročí daruje České republice krev

15. září 2010

Vodafone se rozhodl oslavit desáté narozeniny jinak a daruje České republice krev. Zaměstnanci Vodafonu začali s darováním již v květnu, odběrů se zúčastnila více než stovka prvodárců včetně generální ředitelky. Nyní má každý možnost se k nim přidat. Informace o odběrných místech, edukativní videa a zajímavosti o dárcovství zájemci naleznou na dárcovském webu www.darujem.

Vodafone se rozhodl oslavit desáté narozeniny jinak a daruje České republice krev. Zaměstnanci Vodafonu začali s darováním již v květnu, odběrů se zúčastnila více než stovka prvodárců včetně generální ředitelky. Nyní má každý možnost se k nim přidat. Informace o odběrných místech, edukativní videa a zajímavosti o dárcovství zájemci naleznou na dárcovském webu www.darujem.cz. Během září také proběhne kampaň v médiích, jejímž hlavním heslem je: „Jsme stejná krevní skupina“.

„Rozhodli jsme se oslavit naše desáté narozeniny jinak a darujeme České republice krev,“ říká Přemysl Filip, Senior manažer společenské zodpovědnosti Vodafone a dodává: „Na základě osobní zkušenosti mohu potvrdit, že darovat krev je snadné a pocity po darování jsou velmi příjemné.“

„Dobrovolných dárců krve je stále nedostatek. Jsme proto rádi, že se Vodafone rozhodl dárcovství podpořit nejen tím, že darují krev jeho zaměstnanci, ale i dárcovským webem a kampaní v médiích,“ říká MUDr. Daniela Dušková, primářka Fakultního transfuzního oddělení Všeobecné fakultní nemocnice v Praze.

Byla navázána spolupráce s transfuzními stanicemi po celé republice a prvodárci budou odměnění drobným dárkem – odznáčkem s krevní skupinou. Pro první dva tisíce lidí, kteří se zaregistrují na www.darujem.cz, jsou navíc připravené silikonové náramky Jsme stejná krevní skupina.

Od 1. září Vodafone spouští k projektu dárcovství krve mediální kampaň. Na prodejnách Vodafonu a transfuzních stanicích bude lidem k dispozici ilustrované pexeso, na Facebooku si bude každý moci přiřadit díky speciální aplikaci k profilové fotce svoji krevní skupinu a zářijové číslo časopisu ČiliChili bude tomuto tématu věnované celé. Kampaň poběží též v televizi, rádiu a tisku a připravuje se i interaktivní krevní roadshow po několika městech v ČR. Na vzniku kampaně se podílela agentura Lemonade.

Vodafone osloví s dárcovskou pomocí také své obchodní partnery a v případě, že se do projektu zapojí, budou moci využít své propagace na dárcovském webu Darujem.cz.

O Vodafonu Česká republika

Vodafone (původně Oskar) získal licenci na provoz mobilní telekomunikační sítě GSM v říjnu 1999. Krátce nato se stal nejrychleji se rozvíjejícím operátorem a vytvořil nový rekord v historii GSM – za 9 měsíců pokryl svým signálem 98 % obyvatelstva ČR. V roce 2002 společnost přivítala miliontého zákazníka a v roce 2005 získal licenci pro zřízení a provozování sítě ve standardu 3G. V tom samém roce se stal součástí vedoucí světové telekomunikační společnosti, Vodafone Group. Dnes poskytuje v Česku služby pro více než tři miliony firemních i nefiremních zákazníků. Firma je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti, důkazem je např. veřejný závazek snížení emisí CO2 o 50% do roku 2020, získání certifikátu Ekologicky šetrná služba jako první velká firma v ČR nebo založení Nadace Vodafone ČR, prostřednictvím které už rozdělila více než 50 milionů korun do neziskového sektoru. Vodafone je vítězem Ceny za společenskou odpovědnost v letech 2008 a 2010. Více informací na www.vodafone.cz.