Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone je hlavním sponzorem reality show Trosečník na Prima TV

12. září 2006

Mobilní operátor Vodafone ČR se kontinuálně od roku 2004 jako jedna z mála firem na českém trhu systematicky věnuje oblasti tzv. obrandované zábavy (Branded Entertainment Experience) a stává se hlavním sponzorem dlouho očekávané reality show Trosečník. Vodafone tak pokračuje v dlouhodobé spolupráci s Prima TV v oblastech sponzoringu a produkce televizních pořadů. Po dobu trvání reality show Trosečník budou mít diváci příležitost shlédnout několik netradičně připravených spotů, které se budou odehrávat v duchu reality show a budou s nadsázkou a humorem připomínat výzvy, kterým musí soutěžící každý den čelit. „Nejsou to typické reklamní spoty, na které jsou diváci zvyklí – naleštěné a umělé.

Mobilní operátor Vodafone ČR se kontinuálně od roku 2004 jako jedna z mála firem na českém trhu systematicky věnuje oblasti tzv. obrandované zábavy (Branded Entertainment Experience) a stává se hlavním sponzorem dlouho očekávané reality show Trosečník. Vodafone tak pokračuje v dlouhodobé spolupráci s Prima TV v oblastech sponzoringu a produkce televizních pořadů.

Po dobu trvání reality show Trosečník budou mít diváci příležitost shlédnout několik netradičně připravených spotů, které se budou odehrávat v duchu reality show a budou s nadsázkou a humorem připomínat výzvy, kterým musí soutěžící každý den čelit.

„Nejsou to typické reklamní spoty, na které jsou diváci zvyklí – naleštěné a umělé. Jedná se spíš o autentické každodenní příběhy, které i vypadají, jako by je někdo snímal domácí minikamerou,“ říká Martin Jaroš, ředitel pro reklamu Vodafone ČR a dodává: „Máme spoustu variant, aby se diváci v průběhu téměř čtyřměsíčního vysílání nenudili.“

„Prima TV spolupracuje s Vodafone ČR na produkci pořadů již od roku 2003. Mezi neúspěšnější projekty se řadí například série krátkých dokumentárních filmů o malých a středních podnikatelích Dvanáct odvážných, kdy momentálně připravujeme již čtvrtou sérii v pořadí, nebo zábavná talkshow Tomáše Hanáka Vodopád,“ upřesňuje tisková mluvčí Prima TV Jana Malíková.“