Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát

Tisková zpráva

 

Vodafone je hlavním sponzorem reality show Trosečník na Prima TV

12. září 2006

Mobilní operátor Vodafone ČR se kontinuálně od roku 2004 jako jedna z mála firem na českém trhu systematicky věnuje oblasti tzv. obrandované zábavy (Branded Entertainment Experience) a stává se hlavním sponzorem dlouho očekávané reality show Trosečník. Vodafone tak pokračuje v dlouhodobé spolupráci s Prima TV v oblastech sponzoringu a produkce televizních pořadů. Po dobu trvání reality show Trosečník budou mít diváci příležitost shlédnout několik netradičně připravených spotů, které se budou odehrávat v duchu reality show a budou s nadsázkou a humorem připomínat výzvy, kterým musí soutěžící každý den čelit. „Nejsou to typické reklamní spoty, na které jsou diváci zvyklí – naleštěné a umělé.

Mobilní operátor Vodafone ČR se kontinuálně od roku 2004 jako jedna z mála firem na českém trhu systematicky věnuje oblasti tzv. obrandované zábavy (Branded Entertainment Experience) a stává se hlavním sponzorem dlouho očekávané reality show Trosečník. Vodafone tak pokračuje v dlouhodobé spolupráci s Prima TV v oblastech sponzoringu a produkce televizních pořadů.

Po dobu trvání reality show Trosečník budou mít diváci příležitost shlédnout několik netradičně připravených spotů, které se budou odehrávat v duchu reality show a budou s nadsázkou a humorem připomínat výzvy, kterým musí soutěžící každý den čelit.

„Nejsou to typické reklamní spoty, na které jsou diváci zvyklí – naleštěné a umělé. Jedná se spíš o autentické každodenní příběhy, které i vypadají, jako by je někdo snímal domácí minikamerou,“ říká Martin Jaroš, ředitel pro reklamu Vodafone ČR a dodává: „Máme spoustu variant, aby se diváci v průběhu téměř čtyřměsíčního vysílání nenudili.“

„Prima TV spolupracuje s Vodafone ČR na produkci pořadů již od roku 2003. Mezi neúspěšnější projekty se řadí například série krátkých dokumentárních filmů o malých a středních podnikatelích Dvanáct odvážných, kdy momentálně připravujeme již čtvrtou sérii v pořadí, nebo zábavná talkshow Tomáše Hanáka Vodopád,“ upřesňuje tisková mluvčí Prima TV Jana Malíková.“