Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone inovoval vzhled svých webových stránek

14. listopadu 2007

Vodafone zjednodušil strukturu a inovoval vzhled svých webových stránek www.vodafone.cz. Novinkou je sekce pro inzerenty mobilní reklamy. Webové stránky Vodafonu patří s počtem 172 000 návštěvníků za den mezi Top 10 nejnavštěvovanějších stránek v ČR.

Vodafone zjednodušil strukturu a inovoval vzhled svých webových stránek www.vodafone.cz. Novinkou je sekce pro inzerenty mobilní reklamy. Webové stránky Vodafonu patří s počtem 172 000 návštěvníků za den mezi Top 10 nejnavštěvovanějších stránek v ČR.

„Naše webové stránky se se svou návštěvností můžou srovnávat s velkými portály v ČR, a proto jsme se rozhodli nabídnout našim zákazníkům určité vylepšení v podobě nového designu a přehlednější struktury a v inovacích budeme i nadále pokračovat“, říká David Duroň, marketingový ředitel Vodafonu.

Webové stránky Vodafonu mají dle statistik NetMonitoru 172 000 návštěvníků denně.

Novinkou na firemních stránkách je sekce pro inzerenty mobilní reklamy, kde získají všechny informace o možnostech inzerce u Vodafonu (SMS webová brána, Vodafone live!, ČiliChili, SMS).

Hlavní změny webových stránek se týkají nového designu, zpřehlednění navigace, a z toho vyplývající snazší orientace pro zákazníka.

Ke snazší orientaci na webových stránkách slouží upravená vodorovná a svislá navigace umožňující zákazníkům rychle se dostat k informacím, které potřebují zjistit.

Inovoval se také design internetové Samoobsluhy Můj Vodafone, kde došlo navíc ke zpřehlednění struktury.