Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Vodafone díky franšízám do dvou let zdvojnásobí počet svých prodejen

07. dubna 2010

Vodafone v rámci pilotní spolupráce otevírá první franšízovou prodejnu v Přerově. Do dvou let chce díky franšízám zdvojnásobit počet svých značkových obchodů ze současných 63 na více než 130. Zároveň navíc plánuje otevřít desítky kiosků a prodejních koutků v obchodech. V současnosti lze produkty a služby Vodafonu v České republice koupit na více než 5500 prodejních místech. „Naší prioritou je jít do všech regionů a být co nejblíže zákazníkům,“ říká Martin Pejša, ředitel prodeje nefiremním zákazníkům Vodafonu a dodává: „Chceme lidem v regionech, kde jsme doposud nebyli, poskytnout co nejlepší péči a umožnit jim, aby si v klidu prohlédli a vyzkoušeli naše produkty a služby.

Vodafone v rámci pilotní spolupráce otevírá první franšízovou prodejnu v Přerově. Do dvou let chce díky franšízám zdvojnásobit počet svých značkových obchodů ze současných 63 na více než 130. Zároveň navíc plánuje otevřít desítky kiosků a prodejních koutků v obchodech. V současnosti lze produkty a služby Vodafonu v České republice koupit na více než 5500 prodejních místech.

„Naší prioritou je jít do všech regionů a být co nejblíže zákazníkům,“ říká Martin Pejša, ředitel prodeje nefiremním zákazníkům Vodafonu a dodává: „Chceme lidem v regionech, kde jsme doposud nebyli, poskytnout co nejlepší péči a umožnit jim, aby si v klidu prohlédli a vyzkoušeli naše produkty a služby. Přitom zároveň byli v přímém kontaktu s našimi proškolenými odborníky.“

Nové prodejny budou oproti stávajícím obchodům zaměřeny i více na firemní zákazníky. Součástí obchodů bude rovněž tzv. „červený telefon“, díky kterému se zákazník může přímo spojit s živým operátorem.

Pilotní provoz prvních prodejen začne Vodafone otevírat od dubna do srpna 2010. Poté bude pravidelným tempem počet prodejen navyšovat o 2 až 3 obchody měsíčně. Zájemci o provozování partnerských prodejen se mohou přihlásit na webových stránkách Vodafonu, kde vyplní dotazník pro potenciální obchodní partnery. Více informací lze nalézt na http://www.vodafone.cz/o_vodafonu/partnerske_prodejny/index.htm

Obchodní partneři si mohou vybrat ze 3 forem franšíz:

  • Značková prodejna (do dvou let jich Vodafone plánuje přes 60)
  • Prodejní kiosek (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)
  • Prodejní koutek v obchodě, tzv. „shop in shop“ (do dvou let jich Vodafone plánuje desítky)

Význam partnerských prodejních míst neustále roste. Loni na podzim výrazně rozšířil exkluzivní spolupráci s Českými drahami. V současnosti služby a produkty Vodafonu prostřednictvím partnerských prodejních míst si pořizuje více než třetina zákazníků, do dvou let by tento podíl mohl vzrůst na více než 40 procent.

Prodejní místa, v nichž lze zakoupit produkty a služby Vodafonu nyní:

  • Síť originálních prodejen Vodafonu (63 značkových prodejen)
  • Síť franšízových prodejen (První značková prodejna v Přerově)
  • Kiosky (několik prodejních míst)
  • České dráhy (téměř 900 prodejních míst)
  • Česká pošta (3300 poboček)
  • Obchodní řetězce: Tesco, Globus, Electro World, Interspar, Tipsport ( stovky prodejních míst)
  • Čerpací stanice: OMV, Benzina, Shell (stovky prodejních míst)
  • Distributoři: 3A.CZ, ISC Communication Czech, SETOS, GECO TABAK, AGORA DMT (stovky prodejních míst)