Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Vodafone ČR zaznamenal během fiskálního roku od dubna 2006 do března 2007 téměř 12 % čistý zákaznický nárůst

30. května 2007

62 tisíce čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2007 261 tisíc čistý zákaznický nárůst od počátku fiskálního roku (04/06 – 03/07) Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,475 milionu Přibližně 53% tarifních zákazníků ARPU 613 CZK za měsíc Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od ledna do března 2007 čistý nárůst 62 tisíc zákazníků. Během fiskálního roku, který skončil v březnu 2007, získala společnost přes 261 tisíc nových zákazníků. Na konci měsíce března letošního roku poskytoval Vodafone v České republice služby téměř 2,475 mil. uživatelům. „Výsledky hospodaření svědčí o tom, že být fér vůči všem zákazníkům se vyplácí.

  • 62 tisíce čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2007
  • 261 tisíc čistý zákaznický nárůst od počátku fiskálního roku (04/06 – 03/07)
  • Celkový počet zákazníků ke konci čtvrtletí: 2,475 milionu
  • Přibližně 53% tarifních zákazníků
  • ARPU 613 CZK za měsíc

Vodafone ČR zaznamenal za čtvrtletí od ledna do března 2007 čistý nárůst 62 tisíc zákazníků. Během fiskálního roku, který skončil v březnu 2007, získala společnost přes 261 tisíc nových zákazníků. Na konci měsíce března letošního roku poskytoval Vodafone v České republice služby téměř 2,475 mil. uživatelům.

„Výsledky hospodaření svědčí o tom, že být fér vůči všem zákazníkům se vyplácí. Jsme si ale vědomi toho, že situace na plně saturovaném trhu si žádá inovativní řešení a nové přístupy,“ říká generální ředitel Vodafonu ČR Grahame Maher a dodává: „Potenciál pro další rozvoj spatřujeme v segmentu nabídek pro firemní klientelu a službách, které umožní konvergenci mezi mobilním světem a oblastí internetu. Věříme, že díky této strategii nabídneme zákazníkům ještě atraktivnější služby za nižší ceny a zároveň dále zajistíme ekonomický růst na trhu mobilních komunikací.”

Podíl tarifních zákazníků Vodafone ČR se ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na podobné úrovni a i nadále tvoří přibližně 53% z celkového počtu. Během prvního čtvrtletí v kalendářním roce 2007 činil průměrný výnos na zákazníka (ARPU) Vodafonu ČR 613 Kč za měsíc.