Vodafone

Vodafone aktivuje Snapchat, hledá nové talenty

01. června 2016

Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost by ráda našla talenty přímo z komunity tak, aby její kanál co nejlépe oslovil cílovou skupinu a byl maximálně autentický.

Od úterý 31. května Vodafone aktivně komunikuje na všechny mladé lidi a pokouší se je zaujmout aktivační kampaní, na jejímž konci mohou nejlepší uchazeči získat „práci snů“. Jejich zaměstnáním totiž bude trávit celý den na Snapchatu a bavit se s lidmi z komunity. Vodafone si všechny zájemce o tuto práci otestuje a v průběhu dvou týdnů jim bude zadávat různé aktivační úkoly, které musí plnit.

Společnost již použila podobný koncept v Holandsku, kde se jí touto cestou podařilo najít mladý tým, který komunikuje přímo se zákazníky. I v České republice by tak měla spolupracovat s nadšenci, kteří by se o značku na tomto kanále starali ve spolupráci s interním digitálním týmem a kreativní agenturou. Vodafone je na sociálních sítích mimořádně aktivní, na Facebooku, YouTube, Twitteru a Instagramu ho sledují stovky tisíc lidí. Právě Snapchat vnímá jako do budoucna jeden z nejdůležitějších kanálů, především pro oslovování mladých lidí. I kampaň samotná proto bude promována pouze v rámci sociálních profilů Vodafone.