Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Vodafone aktivuje Snapchat, hledá nové talenty

01. června 2016

Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost by ráda našla talenty přímo z komunity tak, aby její kanál co nejlépe oslovil cílovou skupinu a byl maximálně autentický.

Od úterý 31. května Vodafone aktivně komunikuje na všechny mladé lidi a pokouší se je zaujmout aktivační kampaní, na jejímž konci mohou nejlepší uchazeči získat „práci snů“. Jejich zaměstnáním totiž bude trávit celý den na Snapchatu a bavit se s lidmi z komunity. Vodafone si všechny zájemce o tuto práci otestuje a v průběhu dvou týdnů jim bude zadávat různé aktivační úkoly, které musí plnit.

Společnost již použila podobný koncept v Holandsku, kde se jí touto cestou podařilo najít mladý tým, který komunikuje přímo se zákazníky. I v České republice by tak měla spolupracovat s nadšenci, kteří by se o značku na tomto kanále starali ve spolupráci s interním digitálním týmem a kreativní agenturou. Vodafone je na sociálních sítích mimořádně aktivní, na Facebooku, YouTube, Twitteru a Instagramu ho sledují stovky tisíc lidí. Právě Snapchat vnímá jako do budoucna jeden z nejdůležitějších kanálů, především pro oslovování mladých lidí. I kampaň samotná proto bude promována pouze v rámci sociálních profilů Vodafone.