Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus

Věk není ve Vodafonu překážkou: od osmnácti do sta

22. března 2018

V době velmi nízké nezaměstnanosti se stále ještě s nemožností najít zaměstnání potýkají například lidé starší generace až důchodového věku, kteří jsou přitom stále aktivní a rádi by ještě pracovali. Cítí se ovšem odtržení od většinové populace, od mladých lidí, a někdy mají pocit, že v moderní digitální době nemají co nabídnout. Vodafone chce nyní na tento problém upozornit a zkusit v pilotním projektu přijmout na stáž do svých prodejen zaměstnance z řad lidí důchodového věku. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague se Vodafone snaží zjistit, jestli by po takových pozicích byl mezi lidmi starší generace do budoucna zájem. Zároveň věří, že by přítomnost zaměstnance starší věkové skupiny pomohla přivést do prodejen, a tím i blíže digitálním technologiím, také starší zákazníky.

„Ve Vodafonu se dlouhodobě zaměřujeme na diverzitu, jsme jejími velkými zastánci
a propagátory a zájem o zaměstnance starší generace patří nejen do oblasti našeho zájmu, ale stává se čím dál více zásadnějším tématem ve společnosti,“
říká Veronika Ivanović, viceprezidentka lidských zdrojů ve Vodafonu, a dodává: „Pilotní projekt, který přivede do Vodafonu stážisty z řad lidí starší generace, vítám a těším se na výsledky, které přinese. Věřím, že se prokáže, že starší lidé mohou přinést do našich prodejen novou míru empatie k zákazníkům svého věku a zároveň i podpořit vlastní vzdělávání.“

„Pryč jsou ty časy, kdy sociálním kampaním stačilo dojímat. Nyní musí značky nabídnout skutečnou pomoc. Jedině tak dají najevo, že to s pomocí myslí vážně… Jsme rádi, že vzhledem k možnostem, které máme jako reklamní agentura a které nám klient, jako je Vodafone, umožňuje, můžeme naší kampaní otvírat dveře otázkám s takovým společenským přesahem,“

říká Filip Kukla, Group Creative Director McCann Prague.

V rámci stáže nejprve ve Vodafonu vysvětlí zaměstnanci základní i pokročilé funkce chytrých zařízení, zákonitosti internetu a další, aby potom sám stážista mohl vysvětlit jejich výhody zákazníkům, kteří do prodejny přijdou.

Pilotní projekt podpoří i mediální kampaň cílená do tisku a OOH.