Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Tisková zpráva

 

Ředitelkou pro značku a komunikaci Vodafone se stala Monika Čížková

14. února 2008

2008 Novou ředitelkou pro komunikaci a značku Vodafone se od 1. února stala Monika Čížková. Navazuje tak na práci bývalého ředitele pro reklamu Martina Jaroše, který v rámci Vodafonu postoupil do marketingového oddělení Vodafone Turecko. Monika Čížková nyní ve Vodafonu CZ řídí týmy lidí zodpovědných za reklamu, sponzoring, externí a interní komunikaci. „Komunikace bude úzce propojena se strategií Vodafonu.

2008 Novou ředitelkou pro komunikaci a značku Vodafone se od 1. února stala Monika Čížková. Navazuje tak na práci bývalého ředitele pro reklamu Martina Jaroše, který v rámci Vodafonu postoupil do marketingového oddělení Vodafone Turecko. Monika Čížková nyní ve Vodafonu CZ řídí týmy lidí zodpovědných za reklamu, sponzoring, externí a interní komunikaci.

„Komunikace bude úzce propojena se strategií Vodafonu. Vše se bude točit hlavně kolem boření nesmyslných pravidel, kterými zákazníky omezují jiní operátoři. Vodafone bude mnoha cestami ukazovat, že volat a budovat vztah se zákazníky jde i jinak, jednodušeji, s vtipem a bez zbytečných překážek. Například naše aktuální kampaň upozorňuje na to, že u Vodafonu se nemusí zákazníci uvazovat na roky, aby získali výhodnou nabídku. V boření nesmyslných pravidel půjdeme rozhodně dál...,“ říká Monika Čížková.

Ve Vodafonu pracuje Monika Čížková od roku 2004 a na současnou pozici postoupila z oddělení průzkumů a plánování (Insights a Planning), které jako ředitelka vedla.

Před nástupem do Vodafonu pracovala Monika Čížková jako senior konzultant The Gallup Organization, která se zabývá průzkumy trhu. Monika má bohaté zkušenosti i z oblasti internetu. V Citibank například rozjížděla internetovou dceřinou společnost.

Začátky kariéry spojila Monika Čížková především se společností DHL International, kde pracovala devět let. Poslední období v DHL Internetional byla jako obchodní ředitelka společnosti zodpovědná za marketingový, obchodní a logistický tým.

Monika Čížková vystudovala na Vysoké škole ekonomické fakultu informačních technologií a program MBA na University of New York in Prague. Kromě mateřského jazyka mluví také anglicky, německy, francouzsky a rusky. Volný čas často tráví v přírodě, nejraději jízdou na koni.