Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

OSKAROVA HLASOVÁ SCHRÁNKA JE NYNÍ CHYTŘEJŠÍ, POHODLNĚJŠÍ – A ZDARMA!

23. září 2002

Hlasová schránka vám dá už v první textovce vědět, kdo vám volal Vzkazy z Hlasové schránky můžete nyní vyzvedávat bezplatně Oskarovi zákazníci získají dokonalejší přehled o zameškaných hovorech, ale nebudou za to muset platit ani korunu – tak výrazné zlepšení přináší nová generace Hlasové schránky, kterou Oskar nabídl 23. září. Vybírání vzkazů z Oskarovy Hlasové schránky je nyní zcela zdarma, a to pro všechny Oskarovy zákazníky volající z vlastního mobilu. Tím ovšem dobré zprávy nekončí. Jakmile se vám někdo do schránky dovolá, pošle vám Oskar informační esemesku, která bude od nynějška obsahovat i telefonní číslo volajícího účastníka.

  • Hlasová schránka vám dá už v první textovce vědět, kdo vám volal
  • Vzkazy z Hlasové schránky můžete nyní vyzvedávat bezplatně

Oskarovi zákazníci získají dokonalejší přehled o zameškaných hovorech, ale nebudou za to muset platit ani korunu – tak výrazné zlepšení přináší nová generace Hlasové schránky, kterou Oskar nabídl 23. září.

Vybírání vzkazů z Oskarovy Hlasové schránky je nyní zcela zdarma, a to pro všechny Oskarovy zákazníky volající z vlastního mobilu. Tím ovšem dobré zprávy nekončí. Jakmile se vám někdo do schránky dovolá, pošle vám Oskar informační esemesku, která bude od nynějška obsahovat i telefonní číslo volajícího účastníka. Díky tomu budete mít okamžitý přehled o tom, jak důležitý promeškaný hovor byl. Na rozdíl od dřívějška dostanete tuto informační esemesku i v případě, že volající žádný vzkaz nenechá a telefon ihned položí.

Také ovládání schránky bude nyní mnohem komfortnější. Pokud do ní voláte z vlastního mobilu, nebudete už muset zadávat heslo, takže přístup bude rychlejší a snazší. Je to vítané vylepšení například pro řidiče či obchodní reprezentanty, kteří se nechtějí za jízdy rozptylovat psaním hesel. Stávající zákazníci si nutnost zadávat heslo mohou vypnout v Hlasové nebo Internetové samoobsluze, noví uživatelé schránky dostávají toto pohodlné nastavení automaticky.

„Oskar opět přichází s novým trendem, pokud jde o poměr mezi cenou a kvalitou služby. Uživatelský komfort Hlasové schránky jsme zvýšili na maximum a cenu naopak srazili na nulu,“ prohlásil Mario Mele, viceprezident pro plánování a rozvoj. „Změny jistě ocení všichni nároční uživatelé mobilů, kteří chtějí mít přímý a rychlý přístup ke svým záznamům. “

Jestli Hlasovou schránku zatím nepoužíváte, aktivujte si ji bezplatně v Internetové Samoobsluze na www.oskarmobil.cz nebo v Hlasové Samoobsluze na lince *77. Pokud chcete přesměrovat všechny nepřijaté hovory do Hlasové schránky, stačí vybrat tuto volbu v menu mobilu nebo zadat na klávesnici sekvenci **004*+420 608 98 98 98# a potvrdit tlačítkem Odeslat. Vzkazy ponechané ve schránce si můžete snadno poslechnout tak, že zavoláte z mobilu na číslo *98 a budete se řídit pokyny přístroje.

Oskarovi zákazníci mají navíc k dispozici i Hlasovou schránku pro pokročilé, která umí třídit a organizovat zprávy nebo třeba rozesílat jeden vzkaz více osobám. Cena za aktivaci této hi-tech služby byla dnes snížena ze 400 na 50 Kč, rovněž měsíční poplatek za používání byl zredukován na 50 korun. Další důkaz, že Oskar opravdu stojí na straně zákazníka...

Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se Český Mobil a.s. stal prvním duálním mobilním operátorem v České republice. Komerční provoz nejmodernější GSM sítě v ČR zahájil 1. března 2000 pod značkou Oskar. Do dubna 2002 si Oskara vybralo více než 1.070.000 zákazníků, což jej řadí mezi nejrychleji se rozvíjející operátory startující ze třetí pozice v Evropě. V současnosti je Oskar jediným operátorem v České republice s trvale rostoucím podílem na trhu.

Český Mobil patří prostřednictvím ClearWave N.V. do skupiny spadající pod telekomunikační společnost Telesystem International Wireless (TIW).