Vodafone

OSKAR VODAFONE ZAZNAMENAL V POSLEDNÍM ČTVRTLETÍ NÁRŮST ZÁKAZNÍKŮ O 87 223

15. listopadu 2005

O proti minulému čtvrtletí se celkový počet zákazníků Oskar Vodafonu zvýšil o 87 223 a dosáhl tak celkového počtu 2 038 223 zákazníků.* „Ke konci posledního čtvrtletí společnost zaznamenala 16,7% meziroční nárůst zákazníků, což svědčí o tom, že se Oskar Vodafone díky široké nabídce osvědčených služeb profiluje jako atraktivní operátor,“ říká CEO Oskar Vodafonu Karla D. Stephens a dodává: „S příchodem značky Vodafone na český trh se zákazníci mohou těšit na rozšíření nabídky prvotřídních služeb například v oblasti roamingu nebo rychlých datových přenosů, a to se zázemím největší mobilní skupiny na světě co se objemu tržeb týče.“ Poměr počtu tarifních zákazníků Oskar Vodafonu je 50%. Průměrný měsíční příjem na zákazníka dosáhl během posledního čtvrtletí 679 Kč, což je o 22 Kč více než ve stejném období minulého roku.

O proti minulému čtvrtletí se celkový počet zákazníků Oskar Vodafonu zvýšil o 87 223 a dosáhl tak celkového počtu 2 038 223 zákazníků.*

„Ke konci posledního čtvrtletí společnost zaznamenala 16,7% meziroční nárůst zákazníků, což svědčí o tom, že se Oskar Vodafone díky široké nabídce osvědčených služeb profiluje jako atraktivní operátor,“ říká CEO Oskar Vodafonu Karla D. Stephens a dodává: „S příchodem značky Vodafone na český trh se zákazníci mohou těšit na rozšíření nabídky prvotřídních služeb například v oblasti roamingu nebo rychlých datových přenosů, a to se zázemím největší mobilní skupiny na světě co se objemu tržeb týče.“

Poměr počtu tarifních zákazníků Oskar Vodafonu je 50%. Průměrný měsíční příjem na zákazníka dosáhl během posledního čtvrtletí 679 Kč, což je o 22 Kč více než ve stejném období minulého roku. Měsíční ARPU u tarifních zákazníků činilo za stejné období 966 Kč** a u zákazníků předplacených služeb 342 Kč.

Oskar Vodafone překročil hranici 2 milionů zákazníků 23. srpna letošního roku



*Oskar Vodafone nezahrnuje do celkového počtu zákazníků uživatele předplacených služeb, kteří po dobu 6 měsíců vykazují nulové tržby za příchozí nebo odchozí hovory. Kriteria konkurenčních operátorů pro definici počtu zákazníků mohou být méně přísná. S přihlédnutím k tomuto faktu nemusí být jisté ukazatele, jakými jsou např. ARPU, přímo srovnatelné s údaji konkurenčních operátorů.

**Neobsahuje tržby generované roamingovými službami, které Oskar Vodafone poskytuje zahraničním návštěvníkům. Společně s těmito tržbami by ARPU u tarifních zákazníků vzrostlo na 1 017 Kč.