Vodafone

OSKAR VODAFONE MÁ DRUHÝ MILION!

22. září 2005

Od 23. srpna 2005 poskytuje nejmladší mobilní operátor Oskar Vodafone* hlasové a datové služby pro více než 2 miliony zákazníků. Po pěti letech působení na trhu vykazuje operátor vedle trvalého růstu také dlouhodobě nejvyšší měsíční příjem na zákazníka (ARPU) ze všech českých mobilních operátorů. Oskar Vodafone dosáhl hranici dvou milionů uživatelů téměř dvakrát rychleji než Eurotel a vyrovnal se tempu růstu T-Mobilu. Na již značně saturovaném trhu tak jasně dokázal, že je významným hráčem českého mobilního trhu a jeho zákazníci oceňují vysokou přidanou hodnotu poskytovaných služeb.

Od 23. srpna 2005 poskytuje nejmladší mobilní operátor Oskar Vodafone* hlasové a datové služby pro více než 2 miliony zákazníků. Po pěti letech působení na trhu vykazuje operátor vedle trvalého růstu také dlouhodobě nejvyšší měsíční příjem na zákazníka (ARPU) ze všech českých mobilních operátorů.

Oskar Vodafone dosáhl hranici dvou milionů uživatelů téměř dvakrát rychleji než Eurotel a vyrovnal se tempu růstu T-Mobilu. Na již značně saturovaném trhu tak jasně dokázal, že je významným hráčem českého mobilního trhu a jeho zákazníci oceňují vysokou přidanou hodnotu poskytovaných služeb.

Dvoumiliontým zákazníkem Oskar Vodafonu se stal mladý podnikatel z Plesné, Radek Balhar. Na oslavě v novém Oskarově obchodu v Praze Na Příkopech dnes převzal odměnu z rukou Ann Hofvander, viceprezidentky pro prodej a péči o zákazníky. Jubilejní zákazník bude moci při svém podnikání po dobu dvou let využívat kromě jiného 5 mobilních telefonů s aktivovanými hlasovými a datovými službami zdarma. „Velmi si vážíme toho, že jsme číslem 1 už pro více než 2 miliony uživatelů mobilních služeb,“ dodala při této příležitosti Ann Hofvander.

Podnikatel v oblasti finančního poradenství přešel k Oskar Vodafone od konkurence. O důvodu změny operátora Radek Balhar říká: „Hledal jsem operátora, který svým klientům nabízí kvalitní služby za přijatelných podmínek. Oslovil mě zejména systém přehledné kontroly účtů a jednoduchost nastavení poskytovaných služeb.“

Podle Radka Balhara jsou pro malé a střední podniky, na které se Oskar Vodafone mezi firemní klientelou zaměřuje především, v mobilní komunikaci důležité cenová dostupnost balíčků mobilních služeb a snadné ovládání mobilních účtů stejně jako cenová výhodnost služeb. U Oskar Vodafonu Radek Balhar pak oceňuje služby, které jsou zajímavé, dostupné, variabilní, přehledné a snadno ovladatelné.