Vodafone

OSKAR PŘEDSTAVUJE NOVOU TVÁŘ SVÝCH OBCHODŮ

20. října 2004

Oskar, nejrychleji rostoucí český mobilní operátor, dnes představil zcela nový koncept svých prodejen, který přinese zákazníkům zcela novou a unikátní nákupní zkušenost odrážející jejich současné potřeby a také aktuální světové trendy v oblasti prodeje. „Během uplynulých čtyřech let získal Oskar více než 1,6 milionu zákazníků,“ říká Karla Stephens, generální ředitelka Oskara. „S jejich přibývajícím počtem jsme rostli i my. Dostali jsme se do fáze, kdy chceme našim zákazníkům nabídnout mnohem osobnější a sofistikovanější úroveň obsluhy. Rádi bychom, aby vnímali, že nové prostředí prodejen bylo připraveno přímo pro ně, aby každou jejich návštěvu prožívali všemi smysly a cítili přitom respekt a inspiraci.

Oskar, nejrychleji rostoucí český mobilní operátor, dnes představil zcela nový koncept svých prodejen, který přinese zákazníkům zcela novou a unikátní nákupní zkušenost odrážející jejich současné potřeby a také aktuální světové trendy v oblasti prodeje.

„Během uplynulých čtyřech let získal Oskar více než 1,6 milionu zákazníků,“ říká Karla Stephens, generální ředitelka Oskara. „S jejich přibývajícím počtem jsme rostli i my. Dostali jsme se do fáze, kdy chceme našim zákazníkům nabídnout mnohem osobnější a sofistikovanější úroveň obsluhy. Rádi bychom, aby vnímali, že nové prostředí prodejen bylo připraveno přímo pro ně, aby každou jejich návštěvu prožívali všemi smysly a cítili přitom respekt a inspiraci."

Nový design prodejen není zdaleka jen o změně interiéru a exteriérů viditelné na první pohled. Novým uspořádáním klíčových elementů v obchodě se výrazně mění přístup operátora v obsluze a prodeji zákazníků. Nová funkčnost prodejen vychází z rozsáhlých výzkumů zákaznického chování a vyhodnocování jejich potřeb.

„Nové prodejny nabízí zcela novou zákaznickou zkušenost, která přesně vystihuje podstatu Oskarovy značky. Koncept bourá všechny zaběhlé konvence v dosavadním pojetí prodeje v telekomunikacích a stane se nejen záviděnihodným pro přímé konkurenty, ale bude se o něm mluvit v maloobchodě jako takovém,“ říká Steve Haggarty, kreativní ředitel společnosti Enterprise IG z Londýna, která vytvářela design nových prodejen a patří mezi světové špičky v oblasti designu obchodních míst.

Specifické změny ve funkčnosti Oskarových prodejen a nové elementy prodejny zahrnují především:

  • zrušení tradičního “pultového” prodeje,
  • umístění plně funkčních mobilních telefonů k osobnímu testování,
  • odstranění čekání ve frontách umožňující zákazníkům pohyb po obchodě, než budou obslouženi,
  • integrovaná samoobslužná zóna nabízející rychlý přístup k internetové a hlasové samoobsluze,
  • nové modernější osvětlení, použité textílie a textury.

„Spolu s novým designem jsme výrazně zjednodušili celý nákupní proces, který se nyní sestává pouze ze tří základních kroků. Díky naším novým obslužným zónám se z našich prodejců stávají partneři zákazníků při výběru našich služeb a telefonů,“ dodává Karla Stephens. „Veškerá naše snaha vede k tomu, aby se zákazníci při návštěvě našeho obchodu nijak nestresovali a opravdu si ji užili.“

V první fázi bude do konce letošního roku otevřeno celkem 7 obchodů s novým designem. Zbytek Oskarových obchodů bude dokončen do začátku roku 2006.

Na vyžádání jsou k dispozici další materiály k tématu:

  • Základní informace o klíčových elementech nového konceptu prodejen
  • První reakce na nový koncept prodejen
  • Zjednodušení nákupního procesu – princip 1-2-3
  • Základní informace o designérech nového konceptu obchodů
  • Doprovodné fotografie

O společnosti Enterprise IG
Enterprise IG je přední celosvětovou brandingovou agenturou, patřící do sítě WPP, která zaměstnává přes 550 zaměstnanců ve 26 kancelářích po celém světě. Mezi její klienty patří společnosti BBVA, British Gas, Coca-Cola, Deloitte, Diageo, Ministry of Sound, Motorola, Oskar, Rolls-Royce, SABMiller, Unilever a Vodafone.
Pro více informací navštivte www.enterpriseig.co.uk