Vodafone

OSKAR PŘEDSTAVIL NOVOU GENERACI HLASOVÉ SAMOOBSLUHY

28. listopadu 2001

Po vytočení čísla *77 mohou Oskarovi zákazníci obsluhovat svůj telefonní účet s dosud nevídaným pohodlím a rychlostí Od pondělí 26. listopadu mohou Oskarovi zákazníci využívat služeb nové, podstatně zdokonalené Hlasové Samoobsluhy. Zjišťování stavu telefonního účtu, kontrola došlých plateb či aktivace nových služeb bude nyní díky zcela přepracovanému systému menu a novým ovládacím prvkům mnohem snažší a rychlejší, a tím i praktičtější a komfortnější. Hlasová Samoobsluha má proti jiným metodám obsluhy účtu řadu výhod. Funguje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu a 365 dní v roce.

  • Po vytočení čísla *77 mohou Oskarovi zákazníci obsluhovat svůj telefonní účet s dosud nevídaným pohodlím a rychlostí

Od pondělí 26. listopadu mohou Oskarovi zákazníci využívat služeb nové, podstatně zdokonalené Hlasové Samoobsluhy. Zjišťování stavu telefonního účtu, kontrola došlých plateb či aktivace nových služeb bude nyní díky zcela přepracovanému systému menu a novým ovládacím prvkům mnohem snažší a rychlejší, a tím i praktičtější a komfortnější.

Hlasová Samoobsluha má proti jiným metodám obsluhy účtu řadu výhod. Funguje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu a 365 dní v roce. Dává tedy zákazníkovi naprostou svobodu času a místa. Je strojově přesná a neomylná, spolehlivě zaktivuje všechny služby, o něž klient požádá. 

Nejvýraznější změnou je zavedení zcela nového menu Můj Oskar, na něž se zákazník dostane stiskem klávesy 1 z hlavní nabídky. V rámci tohoto menu přibyly zejména položky „Můj účet“ a „Mé služby“. Pomocí první z nich je možné například zjistit momentální výši měsíčního účtu nebo detaily o třech posledních fakturách a platbách. Uživatelé Oskarty si zase mohou ověřit aktuální výši kreditu a dobu, kdy vyprší. V sekci „Mé služby“ může každý zákazník velmi snadno aktivovat a deaktivovat služby jako Oskamarádi, podrobné účtování nebo třeba Omezení identifikace na lince volajícího (CLIR). Přístup k těmto položkám menu chrání Hlasová Samoobsluha čtyř- až šestimístným osobním heslem.

Nová Hlasová Samoobsluha přináší i tyto další inovace:

  • nová nápověda, dostupná po stisku klávesy * kdekoliv v sekci Můj Oskar. Když například zákazník zjišťuje stav svého účtu a stiskne hvězdičku, dostane se mu vysvětlení, co jednotlivé položky účtu vlastně znamenají.
  • přehlednější struktura celého menu, založená na spotřebitelském průzkumu
  • nový design, kopírující intuitivní organizaci internetové samoobsluhy
  • automatické zapamatování klientova komunikačního jazyka

„Žádný jiný operátor v České republice nenabízí svým zákazníkům tolik možností, jak jednoduše a pohodlně ovládat služby nabízené v síti Oskar,“ uvedl Fred Hrenchuk, viceprezident IS/IT, péče o zákazníky a přímého prodeje. „Nová generace hlasové samoobsluhy náš náskok opět zvyšuje.“

Možnosti samoobslužného ovládání telefonního účtu a služeb u Oskara:

Služba Oskar  Eurotel  Paegas  Poznámka
Hlasová Samoobluha  Ano Ano Ne* * jen pro uživatele předplacené služby
Internetová Samoobsluha  Ano Ne* Ano * jen pro business zákazníky
Často kladené otázky Ano Ne Ne “Ptejte se“ na www.oskarmobil.cz"

Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se Český Mobil a.s. stal prvním duálním mobilním operátorem v České republice. Komerční provoz nejmodernější GSM sítě v České republice zahájil 1. března 2000 s označením služeb Oskar. Třetí čtvrtletí roku 2001 Oskar završil s počtem 680 000 zákazníků, a zaujal tak přední místo mezi operátory startujícími ze třetí pozice ve střední Evropě. Oskarův úpěšný rozvoj byl také oceněn letošní nominací na cenu Nejlepší mobilní operátor na World Communication Awards udělovaných v Londýně.

Český Mobil patří prostřednictvím ClearWave N.V. do skupiny telekomunikační společnosti Telesystem International Wireless (TIW). Akcie TIW jsou kótovány na torontské burze ("TIW") a na burze Nasdaq "TIWI").