Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

OSKAR OPĚT HLEDÁ ODVÁŽNÉ PODNIKATELE

16. května 2005

Oskar hledá hrdiny pro třetí pokračování svého televizního seriálu Dvanáct odvážných. Odvážné a inspirativní podnikatele, kteří prorazili díky svým originálním nápadům, může od dnešního dne nominovat široká veřejnost. Odborná porota vybere z došlých tipů ty nejzajímavější podnikatele, jejichž příběhy se objeví na televizní obrazovce na počátku roku 2006. Všichni, kdo mají tip na zajímavého podnikatele, mohou svého kandidáta nominovat od dnešního dne až do 29. července na internetových stránkách www.

Oskar hledá hrdiny pro třetí pokračování svého televizního seriálu Dvanáct odvážných. Odvážné a inspirativní podnikatele, kteří prorazili díky svým originálním nápadům, může od dnešního dne nominovat široká veřejnost. Odborná porota vybere z došlých tipů ty nejzajímavější podnikatele, jejichž příběhy se objeví na televizní obrazovce na počátku roku 2006.

Všichni, kdo mají tip na zajímavého podnikatele, mohou svého kandidáta nominovat od dnešního dne až do 29. července na internetových stránkách www.dvanactodvaznych.cz. Na těchto stránkách je také možné přehrát a stáhnout všechny dosud odvysílané díly seriálu Dvanáct odvážných.

„Oskar chce Dvanácti odvážnými inspirovat k podnikání ostatní, a proto chceme, aby zajímavé podnikatele nominovali jejich zákazníci a kolegové, kteří o nich vědí nejvíc,“ říká Igor Přerovský viceprezident Oskara pro značku a komunikaci. „Po odvysílání první a druhé série dokumentů jsme zaznamenali mnoho ohlasů od diváků, kteří nám dávali své tipy na odvážné podnikatele. Chceme jim dát šanci,“ doplňuje Přerovský.

Profesionální porota, složená ze zástupců Oskara, společnosti Febio, médií a stávajících členů Dvanácti odvážných, vybere z došlých tipů podnikatele, kteří uspěli na trhu, protože jim nechyběla odvaha jít za vlastním snem, a kteří svým úspěchem inspirují ostatní. V srpnu 2005 vyhlásí Oskar dvanáct vítězů. V průběhu ledna a února 2006 se příběhy vítězných podnikatelů objeví na televizních obrazovkách.

A co to vlastně znamená stát se jedním z Dvanácti odvážných? „Publicita změní přístup některých lidí k vám. Po odvysílání pořadu jsem při obchodních jednáních pocítil větší respekt ze strany partnerů, kteří dokument viděli,“ říká výrobce map Bohumil Háj, o němž byl jeden z loňských dokumentů.

V Oskarově produkci ve spolupráci se společností Febio vznikly již dvě dvanáctidílné série dokumentů Dvanáct odvážných, natočené respektovanými dokumentaristy; mimo jiné také Olgou Sommerovou, Věrou Chytilovou nebo Jánem Sebechlebským. Obě série se v roce 2004 a 2005 setkaly s velkou diváckou odezvou - každý díl sledovalo na TV Prima v průměru půl miliónu diváků.*