Vodafone

OSKAR: KOMUNIKACE, KTERÁ DÁVÁ SMYSL

10. dubna 2002

Nový slogan “Oskar. To dává smysl.” podpoří pozici Oskara jako operátora, který stojí na straně zákazníka Dva roky po svém vstupu na český trh Oskar přetváří komunikaci, kterou oslovuje českou veřejnost. Jde přitom o komplexní a dalekosáhlou změnu, která zasahuje vše – od znění Oskarovy vize přes styl reklam až po vzhled informačních materiálů či základních sad s Oskartami. Oskar je již dva roky hybnou silou změn na českém mobilním trhu.

  • Nový slogan “Oskar. To dává smysl.” podpoří pozici Oskara jako operátora, který stojí na straně zákazníka

    Dva roky po svém vstupu na český trh Oskar přetváří komunikaci, kterou oslovuje českou veřejnost. Jde přitom o komplexní a dalekosáhlou změnu, která zasahuje vše – od znění Oskarovy vize přes styl reklam až po vzhled informačních materiálů či základních sad s Oskartami.

    Oskar je již dva roky hybnou silou změn na českém mobilním trhu. Úspěšně realizoval svou misi „Pro každého. Každý den.“ tím, že mobilní telefony transformoval z přístroje pro pár vyvolených v dostupný a praktický nástroj pro každého. Oskar přinutil trh k všeobecnému snížení cen, které v průměru dosahuje až 30 procent. Byl to Oskar, kdo jako první odboural aktivační poplatky, přestal rozlišovat volání ve špičce a mimo špičku a začal účtovat po vteřinách – koncepty, které pak konkurence musela napodobit. Oskarovi se podařilo za dva roky vybudovat jednu z nejsilnějších českých značek a založit nový styl reklamy.

    Oskar. To dává smysl.
    Od nynějška bude Oskar spolu se svým logem používat nový slogan Oskar. To dává smysl. Ten symbolizuje Oskarovu strategii, která se chce zaměřit na řešení, která dávají smysl především zákazníkovi. Nová Oskarova komunikace pracuje s předměty a situacemi z denního života, které dávají smysl, a transformuje je do mobilních řešení.

    Oskarova vize
    Oskar věří, že vývoj mobilních komunikací by se měl řídit potřebami zákazníka. Oskar je přesvědčen, že komunikace mezi lidmi by měla být snadná a cenově dostupná. Oskar se nesmiřuje se zavedenými pravidly a nalézá nová řešení, díky kterým je život jeho zákazníků každý den o trochu snažší.

    „Oskar změnil tvář českého telekomunikačního trhu. Nyní jsme připraveni vytvořit z Oskara operátora, kterého si zákazníci vyberou právě proto, že dělá věci, které mají smysl. Oskar. To dává smysl.,“ řekla Sylvie Scott, viceprezidentka marketingu a prodeje.

    Oskar spustil svou novou televizní, tiskovou a outdoorovou kampaň osmého dubna. Současně s tím představil i dva inovativní programy – 30denní záruku vrácení peněz a Testkartu pro všechny, kdo chtějí vyzkoušet kvalitu Oskarových služeb.

    Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se Český Mobil a.s. stal prvním duálním mobilním operátorem v České republice. Komerční provoz nejmodernější GSM sítě v České republice zahájil 1. března 2000 s označením služeb Oskar. Do konce roku 2001 si Oskara vybralo více než 858.000 zákazníků, což jej staví na přední místo mezi operátory startujícími ze třetí pozice ve střední Evropě. Oskarův úpěšný rozvoj byl v roce 2001 oceněn i nominací na cenu Nejlepší mobilní operátor udělovanou v rámci World Communication Awards.

    Český Mobil patří prostřednictvím ClearWave N.V. do skupiny spadající pod telekomunikační společnost Telesystem International Wireless (TIW). Akcie TIW jsou kótovány na torontské burze ("TIW") a na burze Nasdaq "TIWI").