Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Tisková zpráva

 

Oskar a Febio natočili seriál

13. ledna 2004

Televize Prima dnes začíná vysílat seriál dokumentů, který podle námětu mobilního operátora Oskar natočilo Febio Fera Feniče. Seriál postupně představí zajímavé české podnikatele, jimž se podařilo prorazit s původním nápadem. Významná jména budou jak před kamerou, tak za ní. Jednotlivé díly režírovali například Věra Chytilová, Roman Vávra, Ján Sebechlebský nebo Olga Sommerová. „Cyklus dokumentů 12 odvážných budeme vysílat po dobu šesti týdnů, v každém týdnu dva díly.



Televize Prima dnes začíná vysílat seriál dokumentů, který podle námětu mobilního operátora Oskar natočilo Febio Fera Feniče.

Seriál postupně představí zajímavé české podnikatele, jimž se podařilo prorazit s původním nápadem. Významná jména budou jak před kamerou, tak za ní. Jednotlivé díly režírovali například Věra Chytilová, Roman Vávra, Ján Sebechlebský nebo Olga Sommerová.

„Cyklus dokumentů 12 odvážných budeme vysílat po dobu šesti týdnů, v každém týdnu dva díly. Začínáme dnes v hlavním vysílacím čase po půl desáté večer. Nepůjde o velké kapitány českého průmyslu, nýbrž o střední podnikatele – zajímavé lidi působící v zajímavých oborech. Jsem rád, že portréty našly své místo na naší obrazovce, jde o další spolupráci Prima TV s panem Feničem, který je jako realizátor projektu zárukou jeho kvality. Věřím, že diváci ocení možnost vidět svět podnikání z jiného úhlu pohledu, než z kterého ho média obvykle nazírají,” říká ředitel programu Prima TV Miloš Zahradník.

Viceprezident Oskara pro značku a komunikaci Igor Přerovský k tomu dodává: „Seriál dokumentů jsme vymysleli, protože naším cílem je dlouhodobě podporovat malé a střední podnikání. V tomhle segmentu jsme nejrychleji rostoucím operátorem a chceme podnikatelům ukázat, že si jejich důvěry vážíme.”

„Cyklus 12 odvážných je ve dvanáctileté historii Febia prvním, který vznikl z podnětu někoho jiného. Ale protože jeho myšlenka se nám velmi líbila a ve své podstatě je v souladu s profilací našeho studia, přijali jsme ji za svou a velmi rádi na ní pracovali. Cyklus ukazuje lidi, na jejichž místě by mohl být kterýkoliv divák - pokud by našel v sobě stejně tolik síly, chutě do práce a odvahy. Doufám, že tímto cyklem nejen inspirujeme k větší iniciativě lidi, ale přispějeme i k obnovení důvěry Čechů k podnikání a podnikatelům a růstu hrdosti na šikovné české ruce a hlavy,“ říká šéf Febia Fenič.

Dokumenty přitom neukazují zákazníky Oskara, jak by se na první pohled mohlo zdát. “ S jakým operátorem kdo telefonuje nehrálo vůbec žádnou roli. Vybrali jsme podnikatele, kteří něco dokázali a měli zajímavý nápad. Aniž bychom většinu těchto tváří znali z médií, často se již prosadily nejen ve svém regionu, ale i za hranicemi České republiky,” říká Přerovský.

Od září do prosince 2003 byly příběhy 12 podnikatelů vydávány ve spolupráci s Oskarem na stránkách časopisu Týden.

Oskar zároveň připravil soutěž pro lidi, které příběhy odvážných podnikatelů inspirují k vlastním nápadům. Ten, kdo předloží zajímavý podnikatelský nápad, se bude moci posadit na pomyslnou třináctou židli vedle dvanácti odvážných a získá peníze na rozjezd svého podnikatelského záměru – 777 tisíc korun. Oceněný nápad projektu Třináctá židle bude znám v dubnu 2004. Další informace o dokumentech i soutěži najdete na adrese www.oskar.cz/trinactazidle.